  • 51. Data: 2017-02-14 11:40:40
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 11:26:58 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Jejku! A co ze swobodną żonglerką kartami? Co mam robić - w jeden dzień
    > wymieniać na nano w drugiego z powrotem zamiana na mini czy micro, i tak
    > w kółko?

    Nie widzę problemu. Wyciągasz z urządzenia karte nano, wkładasz w ramkę micro/mini i
    wkładasz do urządzenie ze slotem micro.
    Ok pewnie z 10 sekund stratny będziesz zna tej operacji
    Ile razy w miesiącu tak żonglujesz kartami?
    Ja np raz na dwa lata- jak umowę przedłużam żonie/córce i przy okazji telefon
    wymieniają
    Przekładać z telefonu do tableta? Można ale po co? Nie lepiej udostępnić wifi z
    telefonu tabletowi?
    Po raz kolejny napisze- wg mnie tworzysz problemy tam gdzie ich nie ma
    No chyba że jakies specyficzne zastosowania masz co co tam

  • 52. Data: 2017-02-14 11:45:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 11:25:14 UTC+1 użytkownik Trybun
    napisał:

    >Nie
    >Zdecydowanie lepiej ozywać uniwersalnej karty nano/micro/mini czy jak
    >to się nazywe. Pełno tego teraz. Raz wymienisz/przytniesz i
    >zapominasz o problemie. >Problemie który zresztą sam tworzysz.
    >Ale jak kto lubi

    A potem nie masz jak starego sprzetu sprawdzic :-)
    Karte zmienic, na uniwersalna, nic nie przycinac, bo juz fabrycznie
    przycieta.
    A fabryczne adapterki skrzetnie schowac i zapamietac gdzie schowane.

    J.

  • 53. Data: 2017-02-14 12:03:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 11:45:44 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Karte zmienic, na uniwersalna,

    Przeciez to takie kłopotliwe;) coniektórym wygodniej sprzęt pod wymiar posiadanej
    karty kupować. Ale mi nic do tego, każdy po swojemu robi

    > A fabryczne adapterki skrzetnie schowac i zapamietac gdzie schowane.
    Ot to.
    A nawet jak zginą to w kiosku za rogiem czy innej biedronce najtańszego startera
    kupić, bez rejestrowania- jako dawce adapterków go wykorzystać

  • 54. Data: 2017-02-14 22:33:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-14 o 11:26, Trybun pisze:

    > Jejku! A co ze swobodną żonglerką kartami? Co mam robić - w jeden
    > dzień wymieniać na nano w drugiego z powrotem zamiana na mini czy
    > micro, i tak w kółko?

    Wkładasz w ramkę, wyjmujesz z ramki. Żaden problem.

    --
    animka

  • 55. Data: 2017-02-15 11:48:45
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-14 o 11:29, Kris pisze:

    > Dla takich użytkowników t-Mobile ma ofertę- karta główna do netu i rozmów+ dwie
    dodatkowe do netu(net wykorzystywany z limitu karty głównej)

    > No i nie ukrywajmy że jesteś jakimś specyficznym użytkownikiem- chyba mało kto
    korzysta w ten sposób z GSM że przekłada karty pomiedzy 4 urządzeniami
    > Ale jak tam kto lubi.

    Żaden tam specyficzny, po prostu moje użytkowanie to trochę szerszy
    zakres niż jeden telefon z jedną dedykowaną kartą. A od t-m nie oczekuje
    jakichś kombinatorskich dyktatów z ich strony a możliwości nabycia
    jakiejś uniwersalnej karty która pasuje do wszystkich standardów.

  • 56. Data: 2017-02-15 11:49:10
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-14 o 11:32, Kris pisze:

> [...]
    nazywe. Pełno tego teraz. Raz wymienisz/przytniesz i zapominasz o problemie.

    W rzeczy samej, panie kolego - jak kto lubi. Ja akurat nie znajduję ani
    cienia sympatii dla gnojka który mnie nie wiadomo z jakich powodów
    zmusza do jakichś kombinacji w celu dostosowania się do jego chorych
    pomysłów.

  • 57. Data: 2017-02-15 11:50:46
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-14 o 11:40, Kris pisze:

> [...]
    > Po raz kolejny napisze- wg mnie tworzysz problemy tam gdzie ich nie ma
    > No chyba że jakies specyficzne zastosowania masz co co tam

    Przypomnij mi gdzie schowałem tą ramkę.. i jak w ogóle wszedłem w jej
    posiadanie.

    Po co do tabletu,? Choćby po to aby wyjeżdżając w teren mieć nawigację
    online na większym ekranie. I ja powtórzę - to nie ja a producenci od
    jakiegoś czasu zaczęli tworzyć problemy.

  • 58. Data: 2017-02-15 11:51:34
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-14 o 22:33, Animka pisze:

    > Wkładasz w ramkę, wyjmujesz z ramki. Żaden problem.

    Gdy do każdej zakupionej karty SIM będzie dokładany stosowny adapter
    pasujący do wszystkich standardów i nie będzie to sprawiało żadnych
    problemów w użytkowaniu, wtedy problem z kartami uznam za niewarty
    wzmianki, ale nie wcześniej.

  • 59. Data: 2017-02-15 11:54:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-15 o 11:50, Trybun pisze:

    > Przypomnij mi gdzie schowałem tą ramkę.. i jak w ogóle wszedłem w jej
    > posiadanie.
    >
    > Po co do tabletu,? Choćby po to aby wyjeżdżając w teren mieć nawigację
    > online na większym ekranie.

    I nie móc rozmawiać przez telefon? Głupota.

    > I ja powtórzę - to nie ja a producenci od
    > jakiegoś czasu zaczęli tworzyć problemy.

    Zatem do tabletu kup sobie Virgina i za 2zł miesięcznie miej ten 1gb z
    lejkiem do nawigacji, a nie - powtórzę - tworzysz jakieś wydumane problemy.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2017-02-15 11:54:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-15 o 11:51, Trybun pisze:

    > Gdy do każdej zakupionej karty SIM będzie dokładany

    Jest, zatem zapoznaj się najpierw z otaczającym światem, a potem krytykuj.

    --
    Liwiusz