  • 41. Data: 2018-03-16 16:29:49
    Temat: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-16 o 11:41, Poldek pisze:
    > GW jest znana z pisania prawdy, całej prawdy i tylko prawdy.

    Jesteś nieprofesjonalny i niekonsekwentny w swojej walce o czyste
    powietrze ;-)

  • 42. Data: 2018-03-16 16:34:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2018 16:25:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > A ty dalej egoistycznie myslisz - zamiast zdac smierdziucha na zlom,

    I kupić nowego z Euro6 która to Euro 6 jest oszukana w nowych autach i pewnie takie z
    z oszukanym Euro6 smrodzą więcej jak moja robiona za starych dobrych czasów z euro
    "nie wiem ile"?

    > sie zastanawiasz za ile ja sprzedasz i dalej bedzie trula :-P

    Tu się udzielają tacy co kupili nowego blachosmroda z Euro"max" na dzisiaj a ciągle
    wypływa że te Ero to lipa bo koncerny te symbole nadaja chyba losowo albo jak u
    chińczyka- napiszą co zamówisz;)

    > No chyba, ze do muzeum - stanie sobie gdzies w kacie i nie bedzie
    > wiecej zatruwala :)

    Ona ma jeździć bo jak stanie w muzeum to ja będę zmuszony kolejnego kupić i nim
    smrodzić;)

  • 43. Data: 2018-03-16 18:57:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje, ale najpierw przeciwnicy dizli musza je wykupic od wlascicieli. O ile
    wlasciciele beda chcieli sprzedac. Jak nie beda chcieli to pozostaje pojebanym
    ekologom podbijanie ceny. Za ile chcesz kupic mojego starego Mastera? Kasy nie zaluj
    bo swiat zbawiasz.

  • 44. Data: 2018-03-16 20:21:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2018 o 14:49 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Bo spaliny z dezela z Euro 6 są bardziej trujące, niż spaliny z
    > samochodu benzynowego z Euro 6.

    czy aby na pewno? przy Euro 5 faktycznie tak było, ale benzyna Euro 6 ma
    dużo mniejsze cząstki z zanieczyszczeniami i w najnowszych badaniach
    okazuje się, że jest bardziej niebezpieczna dla człowieka niż diesel z
    Euro 6 (który ma te cząstki o rząd wielkości większe).

    TG

  • 45. Data: 2018-03-16 20:56:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-16 o 12:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > Scieraja sie, do widac.
    >
    > I gdzie ten pyl sie podzial ?

    > Ale gdzie one juz jezdza ?

    W Warszawie jeżdżą Ursusy. Są też hybrydy, gazowe na CNG. Diezele są
    sukcesywnie wymieniane na mniej trujące. Jest też sporo tramwajów
    elektrycznych i metro też jest elektryczne.

  • 46. Data: 2018-03-16 21:01:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.03.2018 o 20:56, Poldek pisze:

    > W Warszawie jeżdżą Ursusy.

    Ile sztuk?

    Shrek

  • 47. Data: 2018-03-16 22:28:57
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-03-16 20:21, Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > okazuje się, że jest bardziej niebezpieczna dla człowieka niż diesel z
    > Euro 6 (który ma te cząstki o rząd wielkości większe).

    i zepsules dziadkowi komputer...

  • 48. Data: 2018-03-17 10:40:22
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-03-15 o 22:03, Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Jak zatankuje letni olej napedowy i nie zuzyje go do czasu mrozow to
    > wytraci sie parafina i klopot.
    > A co z sytaucja odwrotna? Zatankuje w zimie olej napedowy i bede malo
    > jezdzil wiec gdy przyjda wysokie temperatury to w baku nadal bedzie
    > zimowe paliwo. Jakie sa tego minusy? Moga sie brac z tego jakies
    > problemy?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Pieprzenie, panie kolego. W PRLu nikt nie słyszał o zimowym ON, były
    25stopniowe mrozy a mój dieselek w Oplu Rekordzie nigdy nie odmówił
    współpracy. Co w osobówkach wtedy było extra ( a teraz nie ma, bo paliwo
    musi być zimowe) że nie zamarzały? bo sam pomagałem kierowcy Jelcza
    dostać się do filtra, który okazał się być "zapchany" paliwem..

  • 49. Data: 2018-03-17 10:45:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.03.2018 o 10:40, Trybun pisze:

> [...]
    > musi być zimowe) że nie zamarzały? bo sam pomagałem kierowcy Jelcza
    > dostać się do filtra, który okazał się być "zapchany" paliwem..

    No za prlu wszystko było lepsze. Dlatego tęsknicie towarzyszu;)

    Shrek

  • 50. Data: 2018-03-17 12:50:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-03-17 o 10:40, Trybun pisze:

> [...]
    > musi być zimowe) że nie zamarzały? bo sam pomagałem kierowcy Jelcza
    > dostać się do filtra, który okazał się być "zapchany" paliwem..

    Bo wtedy nie wymyślono jeszcze żadnych TDCI - łatwiej było je zapalać,
    jeździły nawet na oleju po frytkach, ale znacznie więcej paliły niż
    dzisiejsze diesle.
    T.