    From: MMS <n...@S...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Date: Sun, 17 Jul 2011 13:16:45 +0300

    W dniu 2011-07-16 20:06, Piotr pisze:

    > I oczywiście na moście w Toruniu musiał się trafić jebany regulator
    > jadący okrakiem. Oczywiście jebany debil CWL.

    > Sory, musiałem się wywnętrzyć...

    Mam nadzieje, że zaspokoiło to twoją frustrację i będzie jednego
    psychola mniej na drodze. Ewentualnie, że to doprowadzi twój organizm do
    wylewu, zawału serca lub innej poważnej choroby uniemożliwiającej ci
    zasiadanie na miejscu kierowcy.
    To, takie pierwsze myśli po przeczytaniu twojego tekstu i wyobrażając
    sobie ciebie, twoją minę i zachowanie na drodze oraz w samochodzie.