  • 11. Data: 2012-10-20 09:48:31
    Temat: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > jedna na dwie doby.

    nie

    dokładnie to jest 3 krople na godzinę
    no ale w USA ;-)

  • 12. Data: 2012-10-20 10:27:38
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-10-19 12:19, Artur Maśląg pisze:

    > A ja nie popieram i prosiłbym o jakieś szczegółowe informacje.
    http://www.infor.pl/dziennik-ustaw,rok,2012,nr,170/p
    oz,996.html
    albo znajdź sobie oryginał na stronie sejmu.

  • 13. Data: 2012-10-20 10:32:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 09:48:31 +0200, nazgul napisał(a):

    > nie
    > dokładnie to jest 3 krople na godzinę
    > no ale w USA ;-)

    3 krople ... 1 ml ? 24 ml/dobe ... po miesiacu ubywa 0.7 litra.
    Nie jest to moze problem jesli chodzi o plyn chlodzniczy czy olej w
    silniku, ale juz skrzyni biegow sie tak czesto nie kontroluje.

    No a po trzech dniach stania mamy spory placek oleju pod samochodem, racje
    bedzie policja miala ze ktos w to wjedzie, w poslizg wpadnie ...

    J.

  • 14. Data: 2012-10-20 12:21:15
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-10-20 10:32, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > No a po trzech dniach stania mamy spory placek oleju pod samochodem, racje
    > bedzie policja miala ze ktos w to wjedzie, w poslizg wpadnie ...

    przyznam się ze fakt podałem prawdziwy, ale dla niszy wojskowej
    tam akurat wszystko sprawdza się dość często, ale niekoniecznie od razu
    naprawia.

    popieram wprowadzenie uznaniowości podczas przeglądu technicznego
    Wszystkiego sklasyfikować się nie da przepisami (albo da się z trudem a
    potem i tak wejdzie nowa technologia za którą przepis nie nadąży).

    narzekanie diagnostów, że się nie opłaca albo ledwo ledwo
    należy między bajki włożyć, wystarczy popatrzeć ile powstaje stacji
    diagnostycznych i to nawet na kompletnych zadupiach.

  • 15. Data: 2012-10-20 23:29:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Populizm, a nie ułatwianie komukolwiek życia.

    karać i jeszcze raz karać, także za psucie myjni samochodowych ;-)

  • 16. Data: 2012-10-22 19:01:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-20 23:29, Marek Dyjor pisze:

    > karać i jeszcze raz karać,

    Karać? Za co? Znowu sobie coś ubzdurałeś?

    > także za psucie myjni samochodowych ;-)

    A tak, widzę że mocno zaszkodziło...

  • 17. Data: 2012-10-22 20:19:08
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    W dniu 2012-10-19 08:36, Marcin N pisze:
    > Dopiero co marudziliśmy w innym wątku, że przepisy są nieżyciowe, a tu
    > niespodzianka.
    >
    > W TV powiedzieli, że władza złagodziła przepisy i drobne usterki już nie
    > będą kwalifikować do gonienia kierowcy do napraw.
    >
    > Mówili np. o żarówkach i drobnych wyciekach. Brak przeciwmgielnego już
    > nie będzie powodem do robienia rabanu.
    >
    > Oczywiście diagności narzekają, że to źle bo... bla, bla, bla.

    Żarówki kwestia uznaniowa jedne można puścić drugie nie.
    Z wyciekami auto nie przechodzi badania bo są to usterki istotne lub
    stwarzające zagrożenie a te nie przechodzą.
    Brak przeciwmgielnego może być powodem nieprzepuszczenia na badaniu ale
    nie musi.
    Nie wierzcie we wszystko to co piszą dziennikarze bo oni często piszą o
    czymś nie zgłębiając tematu do końca.

    Polecam lekturę

    0996

    Generalnie te usterki wypisane w załącznikach 1 i 2 nie zawsze mają
    odzwierciedlenie w rzeczywistości, ale tak to jest jak tłumaczy się
    Dyrektywy Unijne zza biurka i na tej podstawie tworzy się prawo.
    Jednym słowem niezły gniot to rozporządzenie.

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 18. Data: 2012-10-22 20:24:02
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    W dniu 2012-10-19 15:20, Filip pisze:

    > To chyba gdzieś na wsi, w mieście biorą za to pieniądze. Ostatnio
    > skasowali mnie za ustawienie świateł i źle ustawili, prawym świeciłem w
    > lewo a lewym w prawo...

    Nie wolno ustawiać świateł podczas przeglądu można tylko sprawdzać i jak
    są źle ustawione to nie przechodzi badania to teoria, a praktyka wszyscy
    ustawiają ale oficjalnie do tego się nie można przyznać.

    A branie pieniędzy dodatkowych za ustawianie przy przeglądzie to
    kręcenie bata na własną dupę dla diagnosty.

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 19. Data: 2012-10-22 20:31:08
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    W dniu 2012-10-19 15:16, Filip pisze:
    > W dniu 2012-10-19 12:06, J.F pisze:
    >

    > 20 zł Panie Kolego. :) Żeby sprawdzić czy ktoś ma nowy wahacz tyle samo
    > roboty... Wystarczy podejść i zobaczyć. To wszystko. Żarówki dotykać nie
    > trzeba czy gorąca tak samo wahacza dotykać nie trzeba by widzieć, że
    > nowy...

    Zdziwiłbyś się jakbyś zobaczył nowy świecący wahacz prosto ze sklepu
    wybity gorzej niż ten stary :)
    .

    > Pytanie co to jest drobny wyciek... Ile to kropel na dobę?

    Teraz jest to dobre pytanie bo nie jest to zdefiniowane. W starym
    dzienniku wyciek był zdefiniowany tak że jak spadały krople na ziemię to
    był wyciek a jak nie spadały to zapocenie

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 20. Data: 2012-10-22 20:35:34
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    W dniu 2012-10-20 12:21, nazgul pisze:

    > narzekanie diagnostów, że się nie opłaca albo ledwo ledwo
    > należy między bajki włożyć, wystarczy popatrzeć ile powstaje stacji
    > diagnostycznych i to nawet na kompletnych zadupiach.

    Na ceny narzekają właściciele nie diagności. Diagnosta może jedynie na
    zarobki ponarzekać. A stacji powstaje dużo bo każdemu się wydaje że to
    taki złoty interes, a niestety już tak nie jest. Niech powstają nowe
    będzie łatwiej o robotę

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !