  • Data: 2009-02-16 04:59:56
    Temat: Re: Zmiana operatora WLR
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > W moim przypadku NIC nie zostanie wykonane, prosta czynność informatyczna,
    > od dzisiaj za mój numer opłaty pobiera znowu tpsa. To właśnie ma kosztować
    > 366zł? Za co? Nie podoba im sie taki klient? i dobrze, ja chce do ERy. :)

    no dobrze, ja tez chce rozne rzeczy, ale czy sprawdziles, co jest w
    przepisach ?
    zdrowy rozsadek lub interes abonenta to jedno, a porzadek prawny to drugie
    wlr to stosunkowo mlody twor i niektore zjawiska pojawiaja sie w trakcie
    uzytkowania
    czy jestes pewien, ze prawo daje Ci mozliwosc przeniesienia uslugi bez
    wracania do tp ?