eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana podejścia do elektryków › Re: Zmiana podejścia do elektryków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.123.208.10!
    not-for-mail
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Date: Tue, 19 Mar 2024 10:53:19 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <utbnac$9k7$2$kolczan@news.chmurka.net>
    References: <usi88a$ndm$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    <usin76$8m2$1$ptoki@news.chmurka.net> <usjmg5$2of$1$Cav@news.chmurka.net>
    <usos5p$u01$1$ptoki@news.chmurka.net> <usosti$tg4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <usp5uv$5ka$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <usp77q$tg5$2$Cav@news.chmurka.net>
    <usrhm1$dbk$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <usrih2$c46$2$Cav@news.chmurka.net>
    <usrtio$me5$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <usshs8$8lf$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <usu843$oi0$2$kolczan@news.chmurka.net>
    <ususlg$9su$1$Cav@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 91.123.208.10
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 19 Mar 2024 09:53:16 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="kolczan";
    posting-host="91.123.208.10"; logging-data="9863";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:uxS73e8tBjomaqVVXrFET+guECs=
    sha256:5N+JfVn9DU5uhmWswA9mNe2mAWp4vdvzO40r0KhyRL8=
    sha1:k4637Pg2976D7aFF6HIaUxO3RMI=
    sha256:hQ1NNPrUkk1G1+p3FDMc4EixSFZUNzBZC8FtnpO3imU=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <ususlg$9su$1$Cav@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2720250
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.03.2024 o 14:04, Cavallino pisze:
    >>> To tym bardziej elektyk - po co ci wozić, płacić i serwisować
    >>> dodatkowy silnik. PHEV to jest właśnie w trasie potrzebny bo elektryk
    >>> ma gówniany zasięg i długo się ładwuje więc w trasy się absolutnie
    >>> nie nadaje.
    >>
    >> Też nie znaczy tylko ? 2x w tygodniu około 350 km z tego raz pod
    >> presją czasu ?
    >
    > Odpowiedź jest taka sama - elektryk.
    > Twoje obawy są niczym nieuzasadnione, jeśli koszty ładowania i zakupu
    > nie grają roli.

    Nie tym razem. Koszty (oczywiście w pewnych granicach) rzeczywiście są
    elastyczne - sprawdzałem raty wynajmu długoterminowego Tesli m3 i dało
    by się to zmieścić, natomiast nie zmieszczą mi się tam wyjazdy do
    rodziny kilka razy w roku z koniecznością kombinowania zładowaniem w
    ostatniej dostępnej ładowarce, potem szukanie gniazdka, żeby w ogóle wrócić.
    Nie bardzo też wiem jak będzie z czasem dojazdu do pracy, teraz
    spokojnie się mieszczę w 3,5 godziny, ale to oznacza blisko 140 km/h na
    czeskich i słowackich autostradach, plus dość dynamiczna jazda po krętej
    górskiej drodze od Ostravicy do Bytcy, obawiam się, że żeby baterii
    starczyło musiał bym zwolnić :(

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    [OT] Niedawno o tym usłyszałem - czy wiecie skąd się wzięły nazwy modeli
    Tesli?
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: