  • 31. Data: 2019-11-22 17:47:16
    Temat: Re: Zmiany są nieuniknione
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 10:54, pueblo pisze:

    > A w początkowym okresie taki efekt nie jest możliwy?

    NIe sądzę - całe założenie opiera się na tym, że piesi utracą instynkt
    samozachowawczy. Instynkt jak sama nazwa wskazuje jest... instynktowny,
    więc nie ma powodu sądzić, że skokowo zaniknie. A w międzyczasie
    kierowcy ogarną przejścia, podobnie jak wcześniej ogarnęli znaki i
    światła, potem autostrady a ostatnio nawet suwak. Nie róbmy z nas narodu
    debili.

    > Dawno nie byłem na zachodzie - ostatni ran w Londynie. Nie pamiętam,
    > żebym miał problemy z przechodzeniem przez jezdnię. Może to też kwestia
    > organizacji ruchu? Ja uważam, że duże wpływ na różne zachowania ma
    > zamożność społeczeństwa.
    Na szczęscie obraz nosacza w pasacie zrobił się passe i jest przedmiotem
    prześmiewczych memów. Także głowa do góry.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2019-11-22 18:27:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wypadki robia kierowcy którzy nie przestrzegają przepisów. Jest ich jakas mniej
    więcej stała ilość. To tacy jak ten co w Warszawie rozjechał leminga. Nic ich nie
    zmusi do przestrzegania prawa jeśli będzie w formie pisanej. Na nich muszą być wilcze
    doły itp. Tylko dlaczego mają cierpieć ci co przestrzegają? Jesli lemingów będzie
    dużo więcej bo beda mieli zapisane ze sa uprzywilejowani przed samochodami to ilosc
    wypadków musi być większa. Czegos rysunkowy betonie nie rozumiesz?

  • 33. Data: 2019-11-22 19:16:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Czegos rysunkowy betonie nie rozumiesz?

    Nie pojmuję dlaczego tego bleblania nie umieściłeś
    w nowym wątku. Bleblanie pozostałoby bleblaniem, ale
    przynajmniej pod nowym tytułem. Rozumiem, że świergolić
    po raz enty to samo jest łatwo, ale wymyślać nowy tytuł
    do starych wypocin suwerenowi jest trudno?

    A ja cieszę się, że teraz jadąc samochodem będę miał
    wymówkę przed żoną, iż zerkam na laski w miniówach idące
    chodnikiem: "patrzę, czy kobieta aby nie chce wejść na
    przejście z pierwszeństwem, na tych swoich szpilkach".

  • 34. Data: 2019-11-22 19:42:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak po takim napatrzeniu wracasz do budy to masz frajde jak jaja sobie lizesz.

  • 35. Data: 2019-11-22 20:22:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    > A jak po takim napatrzeniu wracasz do budy to masz frajde jak jaja sobie lizesz.

    Oj, Zenek, Zenek, co ja Ci tu będę o laskach na szpilkach
    (czy szpilkach na laskach), jak Tobie w głowie tylko śmiszki.
    I lizanie jajek.

  • 36. Data: 2019-11-22 22:21:25
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-22 17:39, Shrek wrote:
    > W dniu 22.11.2019 o 09:47, BaX pisze:

    > To może inaczej - wpisujcie się ci, co uważają, że nie ogarną nowego
    > przepisu:
    >
    > 1 - zenek.
    > 2 - ...

    Shrek

  • 37. Data: 2019-11-22 22:32:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wymagają za dużo od kogos z innej bajki. On nawet nie potrafi napisać dlaczego
    piesi na przejsciu maja miec pierwszenstwo.

  • 38. Data: 2019-11-23 12:46:45
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    > Gdzie tu zwiększenie ilości wypadków?

    Jak teraz jakaś część chodzi jak barany i smartfonowe zombi, a nie mogą i
    jest tyle wypadków to jak będą mogli uważasz, ze liczba baranów na
    przejściach wzrośnie czy nie? /chodzi o tych co ślepo uwierzą, że
    pierwszeństwo da im +100 punktów do nietykalności na przejściu bez względu
    na warunki drogowe/ruch pojazdów/

    A druga sprawa, zakładam że jak już ten przepis wejdzie /oby nie/ to pieszy
    i tak będzie miał obowiązek zatrzymać się przed wejściem na pasy, a nie
    wchodzić 'z marszu' z chodnika na jezdnie przed jadący pojazd.

  • 39. Data: 2019-11-23 12:51:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2019 o 12:46, BaX pisze:

> [...]
    > przejściach wzrośnie czy nie? /chodzi o tych co ślepo uwierzą, że
    > pierwszeństwo da im +100 punktów do nietykalności na przejściu bez względu

    Źle zakładasz.

  • 40. Data: 2019-11-23 12:59:12
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    > Źle zakładasz.

    Nie zakładam, z obserwacji po akcji informacyjnej sugerujacej "że to niby
    pieszy obecnie może więcej niż mu PoRD pozwala" liczba pchających się na
    pasach pod koła wzrosła.

    > Źle zakładasz.

    No to będzie płacz, że sie statystyki nie w te strone zmieniają.