  • Data: 2018-11-11 23:02:28
    Temat: Re: Znaki długimi i reakcja w odwecie "na Krisa"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.11.2018 o 22:50, Marek S pisze:

    > Gość wjechał na lewy pas, nie daje rady TIRowi a mimo to uparcie okupuje
    > lewy pas.

    To chyba dwa różne filmy ogladaliśmy. Gdyby narwaniec nie migał, to by
    dalej przyspieszał i narwany penie nie musiałby nawet hamulca dotykać.
    Civic przestał przyspieszać po "reprymandzie" skutkiem czego się wlókł.

    > Może ja jestem dziwny, ale gdybym miał słaby samochód i nie dam
    > rady TIRa wyprzedzić w najbliższym czasie,

    Może nie rakieta, ale te civici mają w standardzie 100 koni. Tira bez
    problemu łykną.

    > Powiedzcie mi dlaczego zatem nie uznajecie iż kierowca Civic'a nie
    > powinien postąpić w w/w sposób?

    Jak wyżej. Po prostu "zemścił się" za poganianie światłami, albo
    rzeczywiście nie wiedział o co biega w pierwszej chwili, więc zdjał nogę
    z gazu.

    Z ciekawości - popierasz błyskacza?

    Shrek