  • 1. Data: 2018-11-10 23:35:56
    Temat: Znaki długimi i reakcja w odwecie "na Krisa"
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Hej,

    Znalazłem świetny przykład wielokrotnego dawania znaków długimi i
    reakcji "popędzanego" na to hamowaniem:

    https://youtu.be/AZP5l_3hHrQ?t=61

    W niedawnej rozmowie Kris oświadczył, że to jest jego styl zachowania w
    analogicznych sytuacjach. Wielu z Was również oznajmiło iż nie toleruje
    wielokrotnych błysków długimi, ale nie wiem jaki byłby tego rezultat w
    Waszych zachowaniach.

    Chciałbym zebrać informacje - jak oceniacie zachowanie obu kierowców?
    Pomoże mi to zrozumieć takie właśnie przypadki, które od czasu do czasu
    zdarzają się. Z jednej strony używanie długich w tej sytuacji jest
    zakazane, a z drugiej - blokowanie pasa i stwarzanie zagrożenia poprzez
    zajechanie drogi - też. Czy błyskający powinien zatem potulnie
    przepraszać za swoje istnienie czy jednak zareagować tak jak to zrobił?

    Jeśli miałby wyniknąć z tego przytyki osobiste, to doleję oliwy do ognia
    i oznajmię, że zachowałbym się identycznie jak błyskający.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-11-11 01:09:06
    Temat: Re: Znaki długimi i reakcja w odwecie "na Krisa"
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-10 o 23:35, Marek S pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli miałby wyniknąć z tego przytyki osobiste, to doleję oliwy do ognia
    > i oznajmię, że zachowałbym się identycznie jak błyskający.

    Tutaj raczej nie znajdziesz innych opinii, niż pod tym filmem. W sumie
    kwintesencją wszystkich w zasadzie wypowiedzi jest komentarz, który
    zostawił piszący pod pseudonimem Generał Al-Khrojna. Zacytuję:

    - 1:07 co za cwel, gość ledwo co wjechał na pas, nie zajechał drogi
    nagrywającemu, na prawym tir, ale ten jebany chuj musiał już długimi
    walić. powinni zabierać prawko za takie zachowania, bo trzeba mieć
    zdrowo nasrane.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2018-11-11 02:44:47
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Chciałbym zebrać informacje - jak oceniacie zachowanie obu kierowców?

    Obaj dzbany. Ten błyskający, bo ma sraczkę i musi zapierdalać. Ten
    hamujący, bo zamiast olać dzbana albo zjechać na prawy złośliwie hamuje.

    Ja na miejscu tego z przodu olałbym błyskającego debila i dalej jechał
    swoim tempem. Inna sprawa że raczej nie byłbym na lewym pasie bez powodu
    (jak nie wyprzedzam ani zaraz nie skręcam, a prawy jest wolny, to jadę
    prawym i nie blokuję lewego).

    Na miejscu tego z tyłu nie mrugałbym tylko po prostu wyprzedziłbym z
    prawej (albo nie wyprzedzał tylko jechał za, jakby mi prędkość pasowała).

  • 4. Data: 2018-11-11 06:26:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-10, Marek S <p...@s...com> wrote:
    > Znalazłem świetny przykład wielokrotnego dawania znaków długimi i
    > reakcji "popędzanego" na to hamowaniem:
    >
    > https://youtu.be/AZP5l_3hHrQ?t=61

    Pierwszy pojazd właczał się do ruchu. Jeszcze w trakcie tego tamten
    zaczął mu walić światłami, a nie wygląda aby go jakoś zmusił do
    przyhamowania z powodu samego manewru. Normalnie pewnie by przyspieszył
    bo po prawej miał tiry, które zapewne chciał wyprzedzić (dlatego nie
    zmienił pasa), a tak dzięki błyskaczowi doszło do eskalacji, na której
    sam błyskacz stracił najwięcej.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2018-11-11 08:27:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2018 o 23:35, Marek S pisze:

    > Chciałbym zebrać informacje - jak oceniacie zachowanie obu kierowców?

    Głupi i głupszy.

    Shrek

  • 6. Data: 2018-11-11 08:33:51
    Od: p...@g...com

    Ja widzę to tak że Grzegorz to pipa i mistrz lewego pasa. Nie wyprzedza tira, prawy
    wolny a on ciągnie lewym i utrudnia włączenie się do ruchu. Potem te żałosne miganie
    długimi kiedy nie ma żadnego zagrożenia no pipa po prostu ;-)

  • 7. Data: 2018-11-11 08:52:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > dzięki błyskaczowi doszło do eskalacji

    Jasne, bo przecież kapelusznik - miłośnik wleczenia się lewym pasem, w
    ogóle nie zawinił, a tylko błyskanie było nieprawidłowe na drodze.....

    Sprawa jest prosta - kapelusz popełnił wszystkie możliwe przewiny
    swojego gatunku, ten z tyłu nawet nie bardzo miał jak się inaczej zachować.

    Z prawej pewnie nie dałby rady go wyprzedzić, bo debil jechał równo z
    tirami, a pewnie przyspieszyłby gdyby spróbować go wyprzedzić....
    Wleczenie się za nim - też nie wchodzi w rachubę, bo niby dlaczego?

  • 8. Data: 2018-11-11 09:12:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2018 o 08:33, p...@g...com pisze:
> [...]
    długimi kiedy nie ma żadnego zagrożenia no pipa po prostu ;-)

    A ja to widzę tak - gość nie miał łatwo żeby znaleźć lukę, w końcu
    znalazł, zaczął przyspieszać i ktoś mu długimi napierdala. No to się
    wkurwił i przestał przyspieszać. Zauważ, że jakby nie napierdalał tymi
    długimi, to zanim by dojechał do zderzaka civica, to nie musiałby pewnie
    nawet hamować. Głupi i tyle. A w siwiku jeszcze głupszy z hamowaniem.

    Ot dwa głupki - co tu oceniać?

    Shrek

  • 9. Data: 2018-11-11 12:36:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Marek S" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    > Hej,
    >
    > Znalazłem świetny przykład wielokrotnego dawania znaków długimi i
    > reakcji "popędzanego" na to hamowaniem:
    >
    > https://youtu.be/AZP5l_3hHrQ?t=61

    E tam, najbardziej dramatycny moment tego filmiku jest tutaj:
    https://youtu.be/AZP5l_3hHrQ?t=522
    Ma gość przejebaszczone ;-(

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2018-11-11 15:33:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-11 o 08:52, Cavallino pisze:

    > Jasne, bo przecież kapelusznik - miłośnik wleczenia się lewym pasem, w
    > ogóle nie zawinił, a tylko błyskanie było nieprawidłowe na drodze.....

    Nie wlókł się. Normalnie jechał.

    > Sprawa jest prosta - kapelusz popełnił wszystkie możliwe przewiny
    > swojego gatunku, ten z tyłu nawet nie bardzo miał jak się inaczej zachować.

    Czyli przekroczył prędkość, przejeżdżał linię ciągłą i wszystkie
    pozostałe przewiny?

    > Z prawej pewnie nie dałby rady go wyprzedzić, bo debil jechał równo z
    > tirami, a pewnie przyspieszyłby gdyby spróbować go wyprzedzić....
    > Wleczenie się za nim - też nie wchodzi w rachubę, bo niby dlaczego?

    Debil to ty jesteś.