  • 111. Data: 2010-09-09 15:34:12
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:i690o0$704$1@news.onet.pl...
    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8352515,Fatal
    na_seria_wypadkow.html

    > "na ul. Krzywoustego policja zatrzymała kierowcę mini morisa. Nie zauważył

    Takiego?

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    d/d5/63AustinCooperS.JPG/800px-63AustinCooperS.JPG

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 112. Data: 2010-09-09 15:35:57
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:i693b1$ugj$3@news.onet.pl...
    > Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 00:30:59 +0200, osobnik zwany Kazimierz
    > Uromski wystukał:

    > jaka jest odpowiednia jak kolesiowi przed Tobą machają lizakiem na pustej
    > dordze a on wali w heble z całej siły? Zachowujesz taką samochodem? a
    > wiesz co się dzieje z motocyklem przy awaryjnym hamowaniu?

    masti, na droge moze wylezc kot, pies, dziecko, pijak, statek pozaziemski
    albo meteoryt. Kierowca przed toba moze wtedy wcisnac hamulce w podloge i
    twoim zasranym obowiazkiem jest zachowac taka odleglosc, zeby ominac go albo
    zdazyc zahamowac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 113. Data: 2010-09-09 15:38:55
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "marjan" <m...@n...spam.student.agh.edu.pl> wrote in message

    > Trochę dłuższa, niż droga hamowania?! Chcesz przez to powiedzieć, że jadąc
    > 50 km/h na śniegu zostawiasz 100 metrów odstępu przed sobą? Czyli tyle,
    > ile przejedziesz przez ponad 7 sekund?

    A gdyby tutaj nagle w przyszlosci bylo przedszkole i wasz synek, ktorego nie
    macie wiec nie mowcie ze to niemozliwe...

    Ja w tym artykule sniegu nie widze, trzymajmy sie moze faktow, co?
    Motocyklista nie zachowal odleglosci, krotka pilka i koniec dyskusji.

    Pozdrwaiam
    Kamil

  • 114. Data: 2010-09-09 15:43:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Metodą rozumu. Jak jest ciepło to jest mokra. Jak jest blisko 0*C to być
    > może jest to lód.

    No zimą przeważnie jest poniżej 0.
    Na całym odcinku 100 km.
    Ile razy naciśniesz hamulec, żeby sprawdzić czy dane 100 m jest oblodzone?

    > Wielokrotnie po wciśnięciu hamulca włączył się ABS czyli jest ślisko.

    LOL
    Mowa była o szklance (gołoledzi) a nie o tym czy jest ślisko.
    Ile razy jechałeś po gołoledzi?

    Za kółkiem, a nie dżojstikiem?

    > To zależy od wielu czynników. Droga hamowania ze 100km/h nawet przy mokrej
    > nawierzchni to nie jest 150m.

    Bezpieczna odległość jak już ktoś pisał liczona przez 7 sekund, to jest
    właśnie 150m.

    > Obstawiam człowieka o mentalności dresa

    Może być dresiarz gimnazjum.
    Pochwalisz się wiekiem?
    Zresztą nie musisz - wszystko jest jasne.
    Widać że nie masz zielonego pojęcia o praktyce.

  • 115. Data: 2010-09-09 15:44:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie bardzo rozumiem to morderstwo, ale jesli dopuszczalne jest u nas
    > 130km/h, co daje blisko 100m ostrego hamowania, to zatrzymywac nalezy z
    > odleglosci ~200m.

    No to załóż, że było to maks. 20 m.

    > Jak juz lapia, to delikwent pewnie mial wiecej niz 130, wiec tych 100-200m
    > za pierwszym policjantem powinien stac drugi i zachecajaco machac w
    > kierunku zjazdu na parking :-)

    O widzisz, to już by miało sens.
    Przy czym tu prędkości były mniejsze, bo to jednak było 80.

  • 116. Data: 2010-09-09 15:45:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino"

    > Nie jest to również miejsce

    Pyskuj sobie drechu dalej swoim ziomom.
    PLONK

  • 117. Data: 2010-09-09 15:51:52
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Pyskuj sobie drechu dalej swoim ziomom.
    > PLONK

    nuda...

  • 118. Data: 2010-09-09 16:03:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:
    > No to załóż, że było to maks. 20 m.

    > O widzisz, to już by miało sens.
    > Przy czym tu prędkości były mniejsze, bo to jednak było 80.

    przy 80 rachunek jest inny, a nawet diametralnie inny, ale tak czy
    inaczej - na 20m sie pojazd nie zatrzyma, wiec jak policjant
    wyskoczyl na pas nalezy go rozjechac w majestacie prawa :-)
    Rozsadny kierowca zatrzyma sie jednak lagodnie kilkadziesiat metrow
    dalej, rozsadny policjant bedzie machal spoza pasa ruchu.

    A jak ktos po miescie nie zorientuje sie ze inni sie zatrzymuja ..
    no to juz jest tylko jego wina :-)

    J.

  • 119. Data: 2010-09-09 16:04:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 14:35:57 +0100, osobnik zwany kamil
    wystukał:

> [...]
    > hamulce w podloge i twoim zasranym obowiazkiem jest zachowac taka
    > odleglosc, zeby ominac go albo zdazyc zahamowac.

    ja nie mówię, że nie, ale tu mamy jeszcze zmianę pasa IMHO.
    Do tego policjant ma zatrzymywać tak by nie spowodować zagrożenia. To nie
    jest przypadek losowy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 120. Data: 2010-09-09 16:11:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Rozsadny kierowca zatrzyma sie jednak lagodnie kilkadziesiat metrow

    Jak Mini to duża szansa na babbkę za kierownicą.
    Czyli nie ten przypadek o którym pisałeś. ;-)

    > dalej, rozsadny policjant bedzie machal spoza pasa ruchu.
    >
    > A jak ktos po miescie nie zorientuje sie ze inni sie zatrzymuja ..

    Przy czym "po mieście" w tym przypadku nie bardzo pasuje.
    To takie samo "miasto" jak u Was droga za Bielanami w kierunku Wrocławia.
    Tj. formalnie tylko.