  • 1. Data: 2010-09-08 21:14:35
    Temat: Zakup auta poza miejscem zamieszkania
    Od: trans577 <t...@g...com>

    Witam,
    mieszkam w Warszawie, jednak prawdopodobnie zakupię samochód na drugim
    końcu Polski, nowy, nierejestrowany, z wyprzedaży rocznika. I teraz
    pytanie: jak wygląda kwestia transportu tego wynalazku do Warszawy.
    Trzeba tam na miejscu wystąpić o tablice tymczasowe, czy jak? Wożenie
    samochodu na lawecie do Warszawy jest pozbawione sensu
    ekonomicznego...
    Jeśli ktoś przybliżyłby procedurę - byłbym bardzo wdzięczny.
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-09-08 21:19:03
    Temat: Re: Zakup auta poza miejscem zamieszkania
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "trans577" <t...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Jeśli ktoś przybliżyłby procedurę - byłbym bardzo wdzięczny.

    Ja kazałem sobie przysłać papiery, zarejestrowałem u siebie i pojechałem po
    auto z blachami pod pachą.

  • 3. Data: 2010-09-09 09:01:41
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-09-08 21:14, trans577 pisze:
> [...]
    > ekonomicznego...
    > Jeśli ktoś przybliżyłby procedurę - byłbym bardzo wdzięczny.

    Wiele salonów tak sprzedaje samochody - przy aucie za ok. 50 kzł można
    znaleźć na drugim końcu taniej za nawet 3-4 kzł, czyli moim zdaniem
    warto jechać. Płacisz salonowi przelewem, oni odsyłają fakturę i
    dokumenty kurierem, rejestrujesz auto w swoim WK, dostajesz tablice,
    jedziesz z nimi pociągiem po auto, z dworca odbiera Cię pracownik
    salonu, przykręcają Ci tablice, wypijasz herbatkę, uścisk dłoni prezesa
    i w drogę :)

  • 4. Data: 2010-09-09 10:21:42
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-08 21:14, trans577 pisze:
    > Jeśli ktoś przybliżyłby procedurę - byłbym bardzo wdzięczny.
    > Pozdrawiam!

    wpłacasz kasę przesyłają Ci fakturę i inne papiery rejestrujesz i po
    sprawie. Potem jedziesz po auta. Tak kupowałem syfiaste berlingo w
    olsztynie a potem na kołach do domu.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-09-09 20:53:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 09 Sep 2010 10:21:42 +0200, krzysiek82 <o...@c...pl> wrote:

    >wpłacasz kasę przesyłają Ci fakturę i inne papiery rejestrujesz i po
    >sprawie. Potem jedziesz po auta. Tak kupowałem syfiaste berlingo w
    >olsztynie a potem na kołach do domu.

    Znajomy kupował do firmy dwa Transity: zwykłego i Connecta. W Nowym
    Sączu. Auta przywieziono na lawecie na parking pod firmą, w Warszawie.
    A i tak wyszło taniej niż zakup w Warszawie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-09-11 14:31:25
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "trans577" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    Witam,
    mieszkam w Warszawie, jednak prawdopodobnie zakupię samochód na drugim
    końcu Polski, nowy, nierejestrowany, z wyprzedaży rocznika. I teraz

    Więc twierdzisz, że Warszawa jest na końcu Polski? Odważnie! Tylko nie mów
    tego tambylcom :)
    Wojtek

    --
    Powódź ma też plusy dodatnie,
    każdy dostał darmowe oczko

  • 7. Data: 2010-09-11 14:33:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-09-11 14:31, wowa wrote:
    > Więc twierdzisz, że Warszawa jest na końcu Polski?

    a) jest mocno niecentralnie, "sciana wschodnia" prawie.

    b) nie widziala autostrady.

    c) nie widziała obwodnicy.

    TAK. Nie ma tam nawej jak dojechać.

  • 8. Data: 2010-09-11 21:32:51
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > TAK. Nie ma tam nawej jak dojechać.
    Dojechać to można, to tam jakoś za Kielcami. Ale spróbuj to ominąć, masakra
    :( 50 zawalona tirami, a innej drogi niet :(

    Wojtek