  • 31. Data: 2010-09-09 10:27:50
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: "Mathew Kosecki" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8352515,Fatal
    na_seria_wypadkow.html

    W zeszłe wakacje będąc na rolkach widziałem taką scenę, że nie wierzyłem
    własnym oczom.. W DC na wylocie z tunelu Wisłostrady w stronę Gdańska jak
    często suszyły sobie misie, bo miejsce zacne, 3 pasy równego asfaltu,
    ograniczenie do 50 a i misia nie widać zza zakrętu i górki przy wyjeździe z
    tunelu. No i odpoczywałem sobie niedaleko tych misiów bo już trochę się
    wyrolkowalem i obserwowałem ich działania. Jak na złość nic. Strzela ze
    starocia suszarki na kablu i nic. Irytacja rośnie.. W końcu jest. Co z tego że
    na skrajnym lewym pasie. Miś rusza dziarsko przebierając nogami na środek
    Wisłostrady strzelając z suszarki do delikwenta.. No ale za zakrętem tuż za
    nieszczęśnikiem pojawia się drugi drogowy bandyta jadący pewnie z 70km/h
    prawym pasem.. A miś na środku.. Sruuu ten z prawego pasa hamując z piskiem
    napina kabel między bazą a suszarą i w końcu wyrywa ją z ręki zaskoczonego /a
    jakże!/ pana policjanta. Niech się cieszy że uszedł z życiem.. Zatrzymał obu
    kierowców i coś tam o mandatach wspominał ,ale ja i ludzie którzy to widzieli
    na tyle głośno wspominali "że to się nadaje do prasy" i że będą świadczyć w
    razie czego że "sprawcy" jaki i policja się rozjechali po pogawędce. Czym
    można tłumaczyć takie zachowanie? Instynktem łowcy? Ech..

  • 32. Data: 2010-09-09 10:34:44
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 9 Wrz, 10:27, "Mathew Kosecki" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
    >Czym można tłumaczyć takie zachowanie? Instynktem łowcy? Ech..

    a takie? http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news/policj
    ant-samobojca,1439783
    ?

    WS

  • 33. Data: 2010-09-09 10:37:03
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 09:17:16 +0200, osobnik zwany Andrzej Lawa
    wystukał:

    > Odpowiednia jest taka, by bezpiecznie wyhamować.

    zawsze zakładasz, że ten przed tobą stanie w miejscu?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2010-09-09 10:53:46
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-09 09:58, WS pisze:

    > Nikt tak nie jezdzi, bo:
    >
    > 1. Nikt nie zklada, ze poprzednik zatrzyma sie w miejscu na np. na
    > drzewie ;) - Przy podobnych hamulach (drodze hamowania obu samochodow)
    > wystarcza tyle, zeby w miejscu, gdzie poprzednik zaczyna hamowac miec
    > predkosc nie wieksza niz on mial...
    >
    > 2. praktycznie nie da sie zachowac "duzego" odstepu, bo zaraz ktos
    > tam wjedzie ;)

    Jak może zatrzymać się samochód bez ostrego hamowania tak, że gościu
    jadący bezpośrednio za nim tego nie zauważa. Jak ktoś nie ogarnia jazdy
    z prędkością 100km/h na trzypasmowej drodze to lepiej jak kupi sobię
    kierownice logitecha i dołączy do niejakiego cavallino, który tak samo
    podróżuje po świecie jak jeździ samochodem. Czyli tylko w swojej wyobraźni.

    A.

  • 35. Data: 2010-09-09 10:56:59
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-09 10:37, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 09:17:16 +0200, osobnik zwany Andrzej Lawa
    > wystukał:

    > zawsze zakładasz, że ten przed tobą stanie w miejscu?

    A ten mini stanął przed tymi motocyklami w miejscu?

    A.

  • 36. Data: 2010-09-09 10:59:16
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-09 10:26, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > No i?
    > Jak widać miałem rację, więc o co chodzi?
    > Psi syn jesteś, że ich bronisz w ten kretyński sposób?

    Ale po czym widać, ze miałeś rację? Jedyne co napisałeś, to to że koleś
    na motocyklu nie ogarniał tego co dzieje się przed nim. Gdzie tu wina
    policji?

    A.

  • 37. Data: 2010-09-09 11:00:34
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

> [...]
    >
    > No i?
    > Jak widać miałem rację, więc o co chodzi?
    > Psi syn jesteś, że ich bronisz w ten kretyński sposób?
    Nie przeczytałem komentarzy w notatce, teraz już wiem że jesteś wk* bo
    ci pizza wystygła. Typowy pizzowóz to skuter, mogłeś się przecisnąć a
    nie wyżalać na pms. Chcesz chusteczkę by otrzeć łzy ?

  • 38. Data: 2010-09-09 11:03:30
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-09 09:52, Cavallino pisze:
    [...]
    > Bla, bla, bla.
    > Nie o tym mowa, jakbyś nie zauważył, więc daruj sobie banały.
    > Na 99% każdy z kierowców przeżył już sytuację gdy się zagapił i zrobiło
    > mu się gorąco podczas hamowania poprzednika, a co dopiero mówić o
    > hamowaniu awaryjnym.

    Piszesz o sytuacji, gdy ktoś się zagapił podpierdalając najszybszym
    pasem nie zachowując bezpiecznego dla siebie odstępu, i chcesz
    udowodnić, że winni są inni. Dość ciekawy masz sposób rozumowania.

    > Zupełnie zbędnym w danym przypadku, tak jak całe to suszenie w tym miejscu.

    Być może na tych 80 są tacy co przekraczają znacznie prędkość nawet dla
    ekspresówki która jest 3km dalej:)

    > Drugim są działania palantów z suszarkami.
    > Nigdy więcej nie słyszałem o jakimkolwiek zdarzeniu w tym miejscu, a
    > jeździmy nim minimum kilka razy dziennie.

    Ach no tak ty nie słyszałeś więc masz pełną wiedzą o wszystkim co się
    tam dzieje 24h/dobę. Jeszcze ciekawszy sposób rozumowania.

    A.

  • 39. Data: 2010-09-09 11:15:06
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 9 Wrz, 11:03, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:

    > Piszesz o sytuacji, gdy ktoś się zagapił podpierdalając najszybszym
    > pasem nie zachowując bezpiecznego dla siebie odstępu, i chcesz
    > udowodnić, że winni są inni. Dość ciekawy masz sposób rozumowania.

    trudno powiedziec jak bylo...

    pojawil sie tam nowy wpis, z ktorego jednak wynika, ze policja ma
    spory udzial w tym wypadku (choc oczywiscie nie bez winy jest kierowca
    tego samochodu, ktory nie popatrzyl w lusterko... )

    :Dokładnie widziałem moment zatrzymywania mini moris'a przez policję
    (godzina 19:45). Ściągali go z pasa środkowego na pobocze (musiał
    wyhamować prawie do zera). W tym właśnie momencie motocyklista wbił
    się w zatrzymany samochód. Moim skromnym zdaniem winę ponosi policja,
    która jak zwykle ustawiła się w niewłaściwym miejscu (brak widoczności
    na zatrzymanie - łuk pionowy obiektu przy dopuszczalnej V=80km/h).
    Zakładając, że motocyklista jechał z prędkością w przedziale 80-100 km/
    h nie był w stanie wyhamować przed zatrzymanym pojazdem. Mam nadzieję,
    że poszkodowany motocyklista dojdzie do zdrowia i poszuka dobrego
    prawnika :-). Z drugiej strony powinno się odgórnie ustalić zakaz
    postoju policji z fotoradarem w miejscach niebezpiecznych takich jak
    powierzchnie wyłączone z ruchu czy istniejące przewiązki w pasach
    rozdziału! "

    WS

  • 40. Data: 2010-09-09 11:15:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert_J

    > Kurde, następny :-). Pokaż mi gdzie w tym artykule jest zapis wskazujący
    > na nieprawidłowy lub niebezpieczny sposób zatrzymania przez policję?

    Ale co Ty chciałbyś tam przeczytać? Powpadali na siebie podczas
    zatrzymania do kontroli, więc nie było to przeprowadzone bezpiecznie.

    --
    ignorance is bliss