  • 41. Data: 2010-09-09 11:17:19
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

    > Czyli policjanci nie powinni wyłapywać zapieprzających za szybko, bo
    > stwarza to zagrożenie dla zapieprzających i siedzących im na zderzakach.

    Jeśli nawet to w taki sposób, żeby na siebie nie powpadali. Przy czym
    muszą brać pod uwagę aktualną sytuację na drodze, a nie czynić założenia
    w stylu "jak wylezę przed niego z lizaczkiem, to na pewno się zatrzyma, a
    ten z tyłu na niego nie wpadnie, bo jestem super policjantem".

    --
    ignorance is bliss

  • 42. Data: 2010-09-09 11:38:16
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Masz problem z oceną.

    Cavallino wrote:

    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8352515,Fatal
    na_seria_wypadkow.html

    > "na ul. Krzywoustego policja zatrzymała kierowcę mini morisa. Nie
    > zauważył tego jadący z tyłu motocyklista

    Więc to jego wina.

    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2010-09-09 11:43:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przeczytałem komentarzy w notatce,

    PLONK
    Popyskować to sobie możesz tatusiowi, najwyżej Ci dupsko paskiem złoi.

  • 44. Data: 2010-09-09 11:44:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    >Masz problem z oceną.

    A Ty z myśleniem.

  • 45. Data: 2010-09-09 11:56:21
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-09-09 11:17, to pisze:
> [...]
    > w stylu "jak wylezę przed niego z lizaczkiem, to na pewno się zatrzyma, a
    > ten z tyłu na niego nie wpadnie, bo jestem super policjantem".

    Masz rację. Może nie dokładnie napisałem to, co miałem na myśli.
    Chodzi mi mianowicie o to, że zapieprzający usprawiedliwia najechanie na
    kogoś tym, że była kontrola z suszarką. Nie - to nie on jechał za
    szybko, to nie on nie zachował odstępu, _tylko_ policjant spowodował
    wypadek. A to obie strony się przyczyniły do zdarzenia.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 46. Data: 2010-09-09 12:00:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przeczytałem komentarzy w notatce, teraz już wiem że jesteś wk* bo ci
    > pizza wystygła. Typowy pizzowóz to skuter, mogłeś się przecisnąć a nie
    > wyżalać na pms. Chcesz chusteczkę by otrzeć łzy ?

    Żeby nie było - myślisz, że takie fałszowanie wpisów na GW, to jest fajna
    zabawa?
    Jesli tak to po prostu jesteś debilem, takim samym jak ten kto to zrobił.
    Pewnie Tomasz Bartowiak, który znowu zapomniał lekarstwa wziąć.

  • 47. Data: 2010-09-09 12:02:31
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-09-09, masti <g...@t...hell> wrote:

    > zawsze zakładasz, że ten przed tobą stanie w miejscu?

    A to on zatrzymał się w miejscu?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 48. Data: 2010-09-09 12:02:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości news:

    > Chodzi mi mianowicie o to, że zapieprzający usprawiedliwia najechanie na
    > kogoś

    Ale kto zapieprzał i skąd to wiesz?

    >tym, że była kontrola z suszarką. Nie - to nie on jechał za szybko, to nie
    >on nie zachował odstępu, _tylko_ policjant spowodował wypadek.

    Bo tak było.
    I im szybciej to pojmiesz tym lepiej.
    To że zbyt mały odstęp, albo zwykłe zagapienie się do tego przyłożyło, to
    jest oczywiście prawdą, ale bezpośrednią przyczyną wypadku były działania
    polucjanta.

  • 49. Data: 2010-09-09 12:07:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    To chyba plaga jakaś, następne psy nie potrafiły jeździć:
    http://www.gloswielkopolski.pl/aktualnosci/305227,ka
    lisz-mandat-dla-policjanta-za-sciecie-sygnalizatora,
    id,t.html

    "Ścięty sygnalizator świetlny i rozbity radiowóz, to efekt kolizji jaką
    spowodowali dzisiaj nad ranem kaliscy policjanci z referatu
    patrolowo-interwencyjnego.

    Do zdarzenia doszło krótko po godzinie 5. Dyżurny kaliskiej komendy otrzymał
    zgłoszenie w jednym z mieszkań przy ulicy Grzybowej załączył się alarm. W
    związku z podejrzeniem, że może być to włamanie, na miejsce wysłano jeden z
    patroli. Nie dojechał ona jednak na miejsce. Kierujący radiowozem policjant,
    na skrzyżowaniu Trasy Bursztynowej i ulicy Łódzkiej stracił panowanie nad
    autem i uderzył w znajdujący się po drugiej stronie jezdni sygnalizator.
    Pojazd uderzył jeszcze w ogrodzenie posesji. W radiowozie wystrzeliły
    poduszki powietrzne. Policjantom nic się nie stało. Obaj byli trzeźwi.
    Kierujący radiowozem został ukarany mandatem w wysokości 500 złotych."

  • 50. Data: 2010-09-09 12:07:47
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    > Użytkownik "Kazimierz Uromski" <u...@g...zx.comzamiastzx>
    napisał w
    > wiadomości news:

    > Nie zrozumiałeś co czytasz?
    > No to powtórzę:
    >
    > "bezkolizyjna, droga krajowa, parę km dalej przechodząca w ekspresówkę, 3 pasy
    ruchu w każdą
    > stronę"
    > HINT: Autostrada w Poznaniu jest węższa.

    I co - jakiś dureń ustawił bez powodu 80?
    Zastanów się jeszcze raz.