    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Żółty serwis fotograficzny :D
    Date: Tue, 13 Apr 2010 02:34:30 +0200

    at Tue 13 of Apr 2010 01:12, Jacek_P wrote:

    > Hm, jakby tu skomentować reakcję Nikon Polska?

    Powiedział Ni... (i to przypomnialy mi się dwa filmy,
    "Płonące siodła" i "Żywot Briana" kiedy posypały się
    kamienie za wypowiedzenie zakazanego słowa)

    > Nerwowa reakcja zagrożonej biurwy?

    Normalna praktyka. Godnie reprezentujesz imię firmy,
    przymkną oko nawet jak nie masz oficjalnego zezwolenia,
    jeśli niegodnie, zabiorą zezwolenie.
    Na przykład niedawno, jakiś znany golfista przestał
    być wzorowym małżonkiem i coś mu pozabierali,
    by nie kojarzyć jego postaci z nazwa firmy.

    --
    nb