  • Data: 2015-08-27 16:03:51
    Temat: Re: Zrob to sam
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 sierpnia 2015 15:13:18 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

    > Sporo przepisów wyrosło z tego, żeby niekompetentne osoby nie
    > zaszkodziły innym. Zbudował burmistrz z tymi dwoma co mają pola
    > i szopy za rzeką, zalać może wszystkich.
    >
    > "Mieszkańcy zaproponowali, że sami wyremontują przeprawę dużo taniej.
    > Poprosili więc o interwencję burmistrza, żeby przejął most od starosty.
    > Na spotkaniu w urzędzie gminy usłyszeli, że mogą działać"
    >
    > Zaczynam się zastanawiać, czy burmistrz w ogóle nie uzyskał
    > zgody, czy uzyskał zgodę, ale na remont. A ci _rozebrali_ most.
    > Zarząd dróg chce tam most, i teraz zamiast remontować za 30kzł
> [...]

    No, na pewno artykuł nie tłumaczy całej historii. Nie jest jasne jak to się stało że
    burmistrz powiedział "róbta co chceta", a sam nie zadbał o zabezpieczenie tego od
    strony formalnej. "Plan remontu mostu za 30 tys" może znaczyć że planowano
    wyremontować most za 30 tys, albo plan kosztował 30 tys. "Usłyszeli że mogą działać"-
    też nie wiadomo co to konkretnie znaczy. Jaka jest relacja między burmistrzem,
    starostą, a sołtysem w tej sprawie? Widać że dziennikarz od każdego usłyszał inną
    wersję, a potem z tego złożył do kupy artykuł.