  • Data: 2015-08-28 14:12:14
    Temat: Re: Zrob to sam
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:55e046e9$0$8377$6...@n...neostrada
    .pl...

    > A jak do przedszkola bedzie prowadzil mostek pieszy, a ty bedziesz chcial
    > jezdzic samochodem, to tez powiesz ze wszystko OK ?

    Jak wpadnę na to by się budować po drugiej stornie niż jest przedszkole
    wiedząc że jest tylko kładka to będę miał świadomość że albo będę
    odprowadzał pieszo albo jeździł naokoło.

    Przecież ten mostek z takim ograniczeniem był _zanim_ ktoś się
    wybudował/zainwestował po drugiej stronie.

    Wybudowałem się na wsi i nie oczekuję że gmina mi wybuduje dwupasmowy dojazd
    do A4 i A1 bo ja chcę mieć wygodnie.

    > Reszta odprowadza swoje pociechy pieszo i im wystarcza, a wojt mieszka po
    > tej samej stronie ...

    > Wersja 2 - mostek byl, ale sie uszkodzil, i teraz zamkneli i zrobili tylko
    > pieszy ...

    Jak się uszkodził to oczywiście powinien być przywrócony do poprzedniego
    stanu i ten wspomniany też by był naprawiony sęk w tym że komuś ten
    poprzedni stan nie odpowiadał.

    Pozdrawiam
    Ergie