  • 1. Data: 2017-04-05 17:51:58
    Temat: Źródło apk
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć, jaką stronkę (poza GP :) ) polecicie jako źródło plików apk?

  • 2. Data: 2017-04-05 20:17:17
    Temat: Re: Źródło apk
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.04.2017 o 17:51, PlaMa pisze:
    > Cześć, jaką stronkę (poza GP :) ) polecicie jako źródło plików apk?
    chomikuj.pl :)

    ToMas

  • 3. Data: 2017-04-05 21:15:31
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    http://www.apkmirror.com/

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 4. Data: 2017-04-06 01:56:01
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 21:15, Chris pisze:

    > http://www.apkmirror.com/

    To w miarę bezpieczna stronka? Bo zainstalować apk jest łatwo, a potem
    widzą o Tobie wszystko łącznie z numerem konta i wielkością penisa :)

  • 5. Data: 2017-04-06 01:57:10
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-04-06 o 01:56, PlaMa pisze:

    > To w miarę bezpieczna stronka?

    Zresztą nieważne, bo nie ma apk, którego szukam :/

  • 6. Data: 2017-04-06 02:15:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-06 o 01:57, PlaMa pisze:

    > Zresztą nieważne, bo nie ma apk, którego szukam :/

    To zainstaluj to:
    http://www.androidapksfree.com/apk/blackmart-alpha-f
    ree-download/

    I po odpaleniu tam poszukaj.

    --
    LordBluzg(R)

  • 7. Data: 2017-04-06 11:34:29
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > To w miarę bezpieczna stronka? Bo zainstalować apk jest łatwo, a potem
    > widzą o Tobie wszystko łącznie z numerem konta i wielkością penisa :)

    O ile wiem w 99.99% pewna i często polecana.
    Może właśnie dla tego że jest pewna to nie ma tego czego szukasz :)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 8. Data: 2017-04-06 15:29:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PlaMa"

    > http://www.apkmirror.com/

    To w miarę bezpieczna stronka? Bo zainstalować apk jest łatwo, a potem
    widzą o Tobie wszystko łącznie z numerem konta i wielkością penisa :)
    ---
    To chyba na tym polega instalowanie, że się przegląda listę uprawnień
    aplikacji i decyduje czy jesteśmy w stanie je dać a nie przyjmuje. A nie, że
    ktoś za nas decyduje.

  • 9. Data: 2017-05-07 13:05:14
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-06 o 15:29, re pisze:

> [...]
    > To chyba na tym polega instalowanie, że się przegląda listę uprawnień
    > aplikacji i decyduje czy jesteśmy w stanie je dać a nie przyjmuje. A

    A skąd wiesz, że lista uprawnień aplikacji jest na serio?
    Jeśli decydujesz się na apkę z zewnątrz, to tam można wszystko wpisać,
    albo nic.

  • 10. Data: 2017-05-07 14:47:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

> [...]

    A skąd wiesz, że lista uprawnień aplikacji jest na serio?
    Jeśli decydujesz się na apkę z zewnątrz, to tam można wszystko wpisać,
    Te listy uprawnień decydują o tym co apka dostaje od systemu, więc nie da
    się czegoś nie zawrzeć a z tego korzystać. Główny problem jest taki, że apka
    potencjalnie wymaga wszystkiego, więc nie bardzo jest sens ograniczać listę
    tych uprawnień. Np. komunikator zasadniczo przesyła komunikaty między
    użytkownikami (pomijam chwilowo, że przez serwer, co oczywiście nie jest bez
    znaczenia dla bezpieczeństwa), ale przecież może zechcieć użyć alternatywnej
    komunikacji za pomocą kanału SMS i zarówno wysyłać jak i śledzić wszystkie
    wiadomości, więc jeśli nawet użytkownik nie zamierza z tego korzystać to na
    liście takie uprawnienie będzie wymienione. I będzie takich nadmiarowych z
    punktu widzenia użytkownika uprawnień więcej. Tak, że taki system uprawnień
    nie ma za bardzo sensu.