  • Data: 2015-02-21 15:40:21
    Temat: Re: Żurawik. Podatność.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 Feb 2015 05:57:17 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Zdaje się że mówimy o czymś takim:
    > http://www.rialex.com.pl/media/Images/Products/Zuraw
    iki/assistent_aw.jpg

    Rozmawiamy o czyms takim :
    "Konstrukcja jest typową wysięgnicą z dwuteowej belki w 2/3 wysięgu
    podtrzymywaną rozciąganym prętem stalowym umocowanym do słupa i do
    wysięgnicy przegubowo."

    czyli jak sie domyslam, to trzeba dorysowac do zdjecia u gory jeden
    skosny pret i jeden zawias.

    O, takie cos
    http://kamien.tgr.pl/pics/righetti/zurawik.jpg
    czy drugi stad
    http://manulift.com.pl/scienne-zurawie-z-wysiegnikie
    m-stalowym/

    tylko usun ten pionowy kawalek zoltej belki.

    A moze nie usuwac, bo jest w projekcie ?

    > tylko zamiast szarego słupa jest ściana (czyli zawiasy są po prostu
    > utwierdzone),

    sciane polamie.

    > no i zamiast blachy na dole, jest pręt na górze.
    > Możesz mi wytłumaczyć który zawias idzie w górę kiedy wieszam
    > ciężar na haku?

    Ten przy slupie/scianie, gdy podtrzymujacy pret jest do 2/3 belki, a
    ciezar wieszamy na koncu.

    J.