  • Data: 2009-01-14 02:15:07
    Temat: Re: Żydowska małpa
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Augustyński" napisał
    > Pisze na rec.foto i cyfrową to samo...

    Wiesz co ?
    Chyba jednak trochę przesadzasz.
    Nadal nie mam pojęcia po co to zrobiłeś i dlaczego tak ale nie wydaje mi się
    to być specjalnie frapujące. Internet jest w jakimś sensie śmietnikiem -
    każdy to wie.
    Ot dorzuciłeś się z kolejnym wirtualnym śmieciem i tyle.

    Nie podpieraj się nazwiskami, imionami, filozofiami, religią itd., bo to
    chyba jakiś żart jest.

    To że dostałeś odzew, jak widzę bardzo Cię cieszy, no i dobrze.
    Ale może zastanów się ile osób obejrzało ten bezsensowny komiks i nie
    zaprzątnęło sobie nim uwagi na tyle by cokolwiek pisać.
    Ani na tak, ani na nie.
    Jak to zobaczyłem to pomyślałem sobie - "ocho, gościu przyprawił i mu się
    klawisze poplątały", i to by było pół biedy.
    Ale ponieważ dorabiasz do tego jakąś pokrętną kompilację rozmaitych
    nonsensów - to już jest zupełnie fatalnie.

    adam