  • Data: 2011-11-15 14:37:02
    Temat: Re: Żywotność żarówek
    Od: " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Ja i bez nakazu jezdziłem zawsze na światłach i zazwyczaj częściej
    > samochody niż żarówki zmieniam przy przebiegach 15-20k rocznie..
    > Sprawdzź lepiej instalacje, bo normalne to to nie jest.

    Wytłumaczcie bo trochę nie kumam.
    Stosuję zarówki H4 i są to światła drogowe i mijania.
    Czy żarówki H7 to są oddzielne żarówki mijania dla niektórych aut?
    Jak widzę, że auto jedzie bez jednego światła to zgaduję, że to Peugeot.
    Sprawdza się na 90 procent.
    W moim Hyundaju w okresie 7 lat eksploatacji wymieniłem 3x żarówkę h4.
    Innych nie wymieniałem.