  • Data: 2019-06-19 20:21:38
    Temat: Re: a takie tam ...
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-19 o 18:54, J.F. pisze:

    > Bo to na ulicy/w miejscu publicznym, a nie u fotografa :-)

    Na ulicy w Warszawie, wśród przechodniów. :)

    > Z regulaminow wojskowych czy etykiety ? :-)

    Poczytaj sobie:

    http://www.polska1918-89.pl/pdf/pozwolenie-na-milosc
    ,1614.pdf

    Zapewne wystarczyła rozmowa i sprawdzenie czy była karana.

    No początku dziadka z rodziną przenoszono ciągle z miejsca na miejsce.
    Potem dostał skierowanie do wyższej szkoły oficerskiej w Rembertowie,
    po ukończeniu której dostał stałą pracę w MON w Warszawie.

    > Bo i studia za darmo nie byly. A i szkola byla krotsza - dluzsza to dla
    > wybranych.
    > Ale elit bylo wiecej, aczkolwiek do zdolnosci honorowej wystarczala
    > matura - moze zonie oficera tez :-)
    >
    > Placono im ponoc kiepsko, wiec zona z posagiem poządana.

    Babcia była ubogą nauczycielką, więc coś z tym posagiem mi nie pasuje.
    Pochodziła wprawdzie z rodziny rzemieślniczej, ale wielodzietnej.

    Dziadek jako oficer dyplomowany zarabiał podobno bardzo dobrze.

    > Bywa. Ale uczen sie potem zwalnia, bo malo placa, i trzeba zatrudnic
    > pracownika od razu :-)

    https://www.olx.pl/oferta/zatrudnimy-ucznia-mechanik
    i-pojazdowej-w-trybie-czeladniczym-CID4-IDAcjE3.html
    #8a2e14ce43

    WM