  • Data: 2016-07-20 21:45:41
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-20 o 20:53, sundayman pisze:

    > Oj tak. Osiwieliby.

    Albo i gorzej.

    > Takie wydarzenia są dowodem na intensywną pracę aniołów stróżów i
    > ogólnie determinizm - pisane ci było przeżyć :)

    Przeżycie niesamowite. Ile myśli zdążyło mi przez ten czas przez głowę
    przelecieć to normalnie chyba przez godzinę by nie przeszło. A te
    gałęzie to prawie jakby ktoś mnie łapał za plecy i delikatnie unosił...
    Normalnie jakbym na puch spadał.
    Ale więcej już tego nie chcę przeżywać.

    > Taaa. Na pewno.
    > Ok. Wody brzozowej nie piłem, ale kiedyś pewien pan patrząc na moją
    > ciocię myjącą okno płynem jakimś ze spirytusem (denaturat ?) - na
    > parterze od ulicy - stwierdził zazdrośnie ; "nie szkoda to pani ??".
    >
    > Ale już winko marki winko ze sporą zawartością związków siarki to już
    > się pijało :)

    Nie, zdecydowanie nie. U nas stały gąsiorki. Od 5 do 20 litrów. Kilka.
    Teraz się jeszcze zastanawiam nad jakimś, ale właśnie lekarz napisał mi
    na recepcie jakieś paskudztwo, przy którym piszą o zdecydowanym
    zaleceniu odstawienia...

    > Ach czasy... dziś na piwo 0.33 Heineken nie mam ochoty przeważnie...

    A na piwo to jakoś nigdy nie miałem smaku.

    Pozdrawiam

    DD