  • Data: 2017-11-29 01:29:15
    Temat: Re: aktualny ranking języków oprogramowania
    Od: "AK" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@g...com> napisał:

    > 1. Działa na wirtualnym procesorze zamiast na rzeczywistym.

    I baaardzo dobrze.

    > 2. Obiektów w bibliotekach jest tyle ile gwiazd na niebie i piasku na plaży (razem
    wziętych).
    > Dokumentacja do takiego Android-a jest tak sążnista, że końca nie widać.

    Takie czasy, ze dzis w standard API jest bardzo duzo. Nie trzeba jakiegos osobnego
    MFC, boosta czy
    QT wymyslac.

    >3. Nie zwalnia obiektów z pamięci, tylko czeka aż zajmie całą pamięć systemową.
    Przez to byle czat
    >zajmuje GB Ram-u.

    Zwalnia jeno nei defaultowo no i jak zwykle "trza umiec"..

    > 4. Brak dostępu do kodu w C czy Asembler.

    No co Ty nie powiesz ? Nawet o standardowym JNI nie slyszal?

    PS: Zeby nie bylo. Nie jestem "fanem" Javy, ale nie z w/w powodow.
    PS1: Java ma najlepszy (w sensie API) sprzeg do C jaki poznalem w zyciu. No moze poza
    Fortranem i...
    oczywiscie VB.

    AK