  • Data: 2018-12-02 11:47:42
    Temat: Re: akumulator
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też słyszałem o tym, stąd wziął się mit o "budzeniu" akumulatora poprzez
    > włączenie świateł przed uruchomieniem. Ma to niby polepszyć jego warunki
    > pracy dzięki temu że się tam w środku trochę rozgrzeje... Może coś w tym
    > jest, ale chyba tylko w jakichś ekstremalnych warunkach zimowych.

    Tak czy inaczej - jak raz się zdaży to podładować jak notorycznie to
    pomierzyć i wymienić akumulator. Albo na odwrót, jak ktoś jest
    humanistą, a akumulator tańszy niż diagnostyka u mecha. Jak akumulator
    to wygrał, jak co innego... to też wygrał, bo zrobił sobie diagnostykę
    taniej niż u mecha w cenia akumulatora;)

    Shrek