  • Data: 2018-12-02 12:43:53
    Temat: Re: akumulator
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-02 o 09:46, Shrek pisze:

    > Co wy z tym macie.
    Ile jezdzisz w ciągu doby? tzn jak długo silnik idzie?

    Ubytek energii na rozruch uzupełnia się po max kilku
    > minutach. Albo zwalony altek, albo zachechany aku, albo coś nie tak z
    > instalacją.
    >
    > Abstawiam to drugie. Dodatkowo jak nie odpala od strzała tylko piłujecie
    > rozrusznik to sytuacja się pogarsza.
    Pudło. Ładowanie mam dobre instalację także.
    Aku się zużywa, objawami oprócz postępującego zasiarczenia jest też większe
    samorozładowanie, do tego dochodzi prąd spoczynkowy w aucie które
    potrafi i 100mA
    brać i to powoduje że auto jeżdżące 15-20minut na dobę nie naładuje aku.
    O ile w lecie nie jest to problemem to w zimie sprawność aku spada a
    zapotrzebowanie
    na moc przy rozruchu wrasta 2-3 krotnie.

    --
    Pozdr
    Janusz