  • Data: 2014-04-25 18:44:49
    Temat: Re: aluminium i miedź w jednej instalacji - problem
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PeJot napisał:

    > Oczywiście. Stal całkiem nie wymarła ( woda, gazy techniczne ).

    Pytałem o wodę, o taka zwykłą domową instalację, nie o zastosowania
    specjalne. Ale może lepiej zapytać inaczej -- czy jest sens robienia
    inaczej niż zgrzewanym plastikiem, na przykład stalowymi rurami
    łączonymi na gwinty?

    Inercja w budownictwie jest ogromna. Żeliwne rury kanalizacyjne
    zniknęły z handlu chyba dopiero wtedy, gdy wymarło całe pokolenie
    inwestorów, dla których rzeczą niepojętą było, że można je zastąpić
    rurami z plastiku. Trwalszymi, lżejszymi, ogólnie lepszymi i tańszymi,
    tak przy zakupie, jak i przy instalacji.

    Jarek

    --
    -- Jasiu jako mój uczeń kształcisz się u mnie na nauce. Co to jest, mój
    chłopczę?