    From: SP6STZ <z...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: antena radiowo-telewizyjna
    Date: Sat, 13 Feb 2010 21:47:15 +0100

    J.F. pisze:

    > Aluminiowa. Tylko srubki sprawdzic/wymienic.

    Ale i tak polecam co jakiś czas wejść na dach i zrobić konserwację,
    większość tego nie robi a potem narzekają na zakłócenia, gorszy odbiór
    itd. Nie mówiąc już o tym że często widzę takie zewłoki wiszące na dachach.

    > A ktos w ogole takie robi ?

    Z regulacją mocy na pewno widziałem, tylko ja bym się zastanowił czy
    jest taka potrzeba, wszystko zależy jak daleko od ośrodka nadawczego,
    oczywiście wzmacniacz nie zastąpi dobrej anteny.
    SP6STZ