  • 1. Data: 2010-02-13 16:11:23
    Temat: antena radiowo-telewizyjna
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    znacie się trochę na antenach rtv? co warto byłoby kupić aby:
    - nie pordzewiała mi po roku
    - obudowa na wzmacniacz nie rozpadła się po mroźniejszej zimie
    - wzmacniacz o regulowanym wzmocnieniu - z regulacją przy zasilaczu, a nie
    przy antenie
    - mocowanie do anteny przykręcane, nie żaden F czy inny badziew...
    kupiłem sobie antenę z cyfroniki, nie spełnia żadnych z moich wymagań,
    praktycznie rozleciała się po roku... patrzę też na te z tatarka, ale jakieś
    dziwne i słaby opis... może Ktoś zna coś lepszego?

    P.S. a przy okazji widzieliście gdzieś anteny dookólne WiFi 2,4 i 5 GHz z
    SOLIDNYM mocowaniem do masztu?

  • 2. Data: 2010-02-13 16:11:57
    Temat: Re: antena radiowo-telewizyjna
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > znacie się trochę na antenach rtv? co warto byłoby kupić aby:

    - i jeszcze oczywiście kompatybilność (wiem, wiem) z DVB-T

  • 3. Data: 2010-02-13 16:28:24
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    P.S.2
    a już zupełnie przy okazji może widzieliście gdzieś antenę samochodową na
    dach, ale taką z ruchomym mocowaniem, żeby można ją było przyginać do
    dachu... albo odginać do pionu...

  • 4. Data: 2010-02-13 16:28:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Feb 2010 17:11:23 +0100, identifikator: 20040501 wrote:
    >znacie się trochę na antenach rtv? co warto byłoby kupić aby:
    >- nie pordzewiała mi po roku

    Aluminiowa. Tylko srubki sprawdzic/wymienic.

    >- obudowa na wzmacniacz nie rozpadła się po mroźniejszej zimie

    To nie u nas :-(

    >- wzmacniacz o regulowanym wzmocnieniu - z regulacją przy zasilaczu, a nie
    >przy antenie

    A ktos w ogole takie robi ?

    Zobacz http://polkat.of.pl/
    Co prawda to najwyrazniej nie ta sama firma co sie kiedys miescila we
    wroclawiu.

    J.

  • 5. Data: 2010-02-13 17:44:37
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hl6j44$6f5$1@atlantis.news.neostrada.pl,
    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> nabazgrał:
    > znacie się trochę na antenach rtv? co warto byłoby kupić aby:
    > - nie pordzewiała mi po roku

    http://www.ikusi.es/public/ctrl_index.php

    http://www.wisat.pl/node/67

    Włodek

  • 6. Data: 2010-02-13 17:52:37
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hl6jln$lkp$1@nemesis.news.neostrada.pl,
    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> nabazgrał:

    > - i jeszcze oczywiście kompatybilność (wiem, wiem) z DVB-T

    ROTFL

    Włodek

  • 7. Data: 2010-02-13 20:19:16
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

> [...]
    >
    > A ktos w ogole takie robi ?
    >
    > Zobacz http://polkat.of.pl/
    > Co prawda to najwyrazniej nie ta sama firma co sie kiedys miescila we

    Polkat we Wrocławiu to wzmacniacze i miksery robił, anteny "od zawsze"
    Polkat z Wojcieszowa...
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 8. Data: 2010-02-13 20:40:12
    Od: SP6STZ <z...@v...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:

    > - i jeszcze oczywiście kompatybilność (wiem, wiem) z DVB-T
    Nie ma czegoś takiego jak kompatybilność anteny z dvb-t to akurat chwyt
    reklamowy producentów. Anteny do odbioru dvb-t niczym się nie różnią od
    anten do odbioru TV analogowej, to są te same anteny.
    SP6STZ

  • 9. Data: 2010-02-13 20:47:15
    Od: SP6STZ <z...@v...pl>

    J.F. pisze:

    > Aluminiowa. Tylko srubki sprawdzic/wymienic.

    Ale i tak polecam co jakiś czas wejść na dach i zrobić konserwację,
    większość tego nie robi a potem narzekają na zakłócenia, gorszy odbiór
    itd. Nie mówiąc już o tym że często widzę takie zewłoki wiszące na dachach.

    > A ktos w ogole takie robi ?

    Z regulacją mocy na pewno widziałem, tylko ja bym się zastanowił czy
    jest taka potrzeba, wszystko zależy jak daleko od ośrodka nadawczego,
    oczywiście wzmacniacz nie zastąpi dobrej anteny.
    SP6STZ

  • 10. Data: 2010-02-14 07:13:58
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    SP6STZ wrote:

> [...]
    > reklamowy producentów. Anteny do odbioru dvb-t niczym się nie różnią od
    > anten do odbioru TV analogowej, to są te same anteny.

    niezupelnie, analogowe sa przewaznie na kanaly do 60, DVB-T do 69