  • Data: 2019-03-15 20:57:47
    Temat: Re: aplikacja do fotek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Wiadomo, ze zapis do formatu bezstratnego w androidach nie istnieje,
    >chociaz
    >czasami tak deklaruja. Nie jest mozliwy z przyczyn
    >"programistycznych".
    >Nawet jesli foto ma rozszerzenie png (na przyklad), to tak naprawde
    >jest to
    >jpeg.
    >Czyli sprawa jakosci robionych foto (mam na mysli nie jakosc artyst.
    >oczywiscie), to tak naprawde sprawa algorytmu (uzytego w komorce)
    >zapisu
    >foto do jpeg. Poziom = 100% jakosci jpega w jednej komorce nie jest
> [...]

    https://developer.android.com/reference/android/hard
    ware/camera2/package-summary.html
    https://developer.android.com/reference/android/hard
    ware/camera2/CameraDevice.html

    Na pierwszy rzut oka - przewiduja tam format RAW, oraz YUV.

    Z aplikacja moze byc problem ... bo coz to jest za format Raw ?

    https://developer.android.com/reference/android/grap
    hics/ImageFormat.html#RAW_SENSOR

    https://www.youtube.com/watch?v=OQdrSBK4YYY
    http://www.androidbeat.com/2017/05/shoot-raw-photos-
    samsung-galaxy-s8/

    https://android.stackexchange.com/questions/128256/t
    ake-a-photo-in-png-or-other-lossless-format

    J.