  • Data: 2017-04-27 20:21:50
    Temat: Re: arduino, początki, inny edytor
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek <f...@f...com> napisał(a):
    > Od iluś tam lat programuje w C. Nigdy nie musiałem użyć goto. Nigdy nie
    > było sytuacji w której goto pozwoliłoby aby mój program działał lepiej lub
    > był bardziej czytelny.
    > W Fortranie IV używałem goto. W Snobolu 4 używałem skoków F/S. W
    > Asemblerze Motoroli i w Asemblerze Intela używałem skoków, np. BNE i JNZ.
    > Ale w C, C++, C# nigdy nie musiałem. Więc nie używałem. Bo i po co?
    > Dodam: long jump w C. Też nie używam. Bo po prostu nie potrzebuję. Zwykle
    > użycie goto jest sygnałem słabej umiejętności programowania. To trochę tak
> [...]

    U mnie jest podobnie. Piszę od lat w C, czasem C++ i C#. Nauczono mnie żeby
    nie używać goto i nie użyłem nigdy. Równiez z tego powodu jakoś nie
    cierpiałem. Nie próbuję tutaj propagować tego słowa kluczowego. Natomiast
    linki takie jak przytoczony przekonują mnie, że czasem taka konstrukcja ma
    sens i warto jej użyć.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/