  • 11. Data: 2011-07-17 22:56:57
    Temat: Re: [audio] czy kazde radio reaguje na wlaczenie/wylaczenie stacyjki?
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-07-17 22:33, Waldek Godel pisze:

    > jest jeszcze ciekawej, przecież nowe radia też są wyłączane po CAN, np. w
    > Citroenach komputer BSI wyłącza radio (i inne odbiorniki) po
    > zaprogramowanym czasie, słynne "economy mode"

    Dobra dobra - checie powiedziec, ze *kazde* radio wlaczy sie na
    zasilaniu z "podtrzymania", oraz, gdy bedzie wylaczone wlaczy sie po
    przekreceniu stacyjki ?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

  • 12. Data: 2011-07-17 23:05:34
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-17 22:56, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Dobra dobra - checie powiedziec, ze *kazde* radio wlaczy sie na
    > zasilaniu z "podtrzymania", oraz, gdy bedzie wylaczone wlaczy sie po
    > przekreceniu stacyjki ?

    Jeżeli zostanie odpowiednio podłączone to tak.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2011-07-17 23:18:51
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-07-17 23:05, Lewis pisze:

    > Jeżeli zostanie odpowiednio podłączone to tak.

    Odpowiednio, czyli ?

  • 14. Data: 2011-07-17 23:47:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 17 Jul 2011 22:56:57 +0200, Mikołaj Jopczyński napisał(a):

    > Dobra dobra - checie powiedziec, ze *kazde* radio wlaczy sie na
    > zasilaniu z "podtrzymania", oraz, gdy bedzie wylaczone wlaczy sie po
    > przekreceniu stacyjki ?

    Nie, wręcz przeciwnie. W nowszych radiach zależy to głównie od ich
    ustawień, ale tak, każde w miarę nowe radio ma taką możliwość, żeby się
    automatycznie włączać.
    Oczywiście za głebokochińskie wynalazki nie odpowiadam.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2011-07-17 23:51:23
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-07-17 23:47, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > automatycznie włączać.
    > Oczywiście za głebokochińskie wynalazki nie odpowiadam.

    Ok, a co nalezy im podac na "co" zeby tak sie dzialo?

  • 16. Data: 2011-07-18 00:01:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 17 Jul 2011 23:51:23 +0200, Mikołaj Jopczyński napisał(a):

    > Ok, a co nalezy im podac na "co" zeby tak sie dzialo?

    Dokładnie ze schematem podłączeń.

    Ja to bym podał masę na ground, +12V na +12V i przewód ze stacyjki na
    Ignition, ale wiesz, ja to truskawki cukrem posypuję.

    Radia fabryczne przeważnie jeszcze musza mieć magistralę CAN podpiętą
    (jeżeli mają) oraz wyświetlacz i sterowanie (no chyba, że już po CAN leci)

  • 17. Data: 2011-07-18 10:43:31
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jak w temacie - czy kazde "niefirmowe" ma wejscie na taki
    > "impuls"?

    Zdecydowana większość (jeśli nie każde) "niefirmowe" ma dwa
    przewody zasilania. Najczęściej jeden czerwony i jeden
    pomarańczowy (czasem żółty). Do jednego podłączasz + na
    stałe, do drugiego "+ po stacyjce". I cała zabawa. Niestety
    kolory obu bywają różne, dobrze jest znaleźć wiarygodny
    opis. Np. w pioneerze pomarańczowy jest tym "po stacyjce", a
    czerwony "na stałe". Ale nawet podłączenie ich na odwrót nic
    nie popsuje, a jedynie po każdym wyłączeniu stacyjki radio
    się rozprogramuje :-). Wtedy zamień kable...

  • 18. Data: 2011-07-18 10:45:32
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Np. w pioneerze pomarańczowy jest tym "po stacyjce", a
    > czerwony "na stałe".

    O, chyba akurat jest odwrotnie OIDP ;-)))

  • 19. Data: 2011-07-18 12:31:06
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-07-17 22:01, Mikołaj Jopczyński wrote:

    > Przymierzam sie do wymiany kaseciaka fordowego na cos innego - jednak
    > bardzo mi sie podoba, ze po wlaczeniu stacyjki radio sie wlacza, a po
    > wylaczeniu wylacza. Oczywiscie, jak stacyjka jest off, radio mozna tez
    > wlaczyc.
    >
    > Jak w temacie - czy kazde "niefirmowe" ma wejscie na taki "impuls"?

    Kup sobie, np. na allegro, zestaw z przejsciowka z fordowskiego zlacza
    na kostke ISO - podlaczysz bez specjalnych kombinacji kazdy standardowy
    radioodtwarzacz bez kabelkowych szarad i lamiglowek. Oczywiscie radio
    wciaz bedzie sie wylaczalo kluczykiem tak jak chcesz. Przy okazji pewnie
    tez bedziesz potrzebowal ramko-zaslepki dopasowujacej radio do otworu
    po oryginalnym grajku.

    --

    memento lorem ipsum

  • 20. Data: 2011-07-18 20:31:52