    From: "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: awaria internetdsl Wroclaw - OT
    Date: Sun, 30 Jan 2005 20:46:35 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@awv188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Paweł Małachowski" <p...@t...niewazne> wrote in message
    news:20050130200730.T20201@shellma.zin.lublin.pl...
    [...]
    > Jasne, ,,płacę? żądam. płacę? wymagam''.

    Mniej więcej tak to wygląda w przypadku wszelkiego rodzaju usług
    na rynku, więc dlaczego miałoby być inaczej na rynku usług informatycznych?
    Niestety poziom takich usług w Polsce jest na tyle niski, że dla wielu osób
    przerwa kilkunastogodzinna to nic nadzwyczajnego :(

    [...]
    > I podnieść cenę.

    Polacy płacą za usługi internetowe szokujące kwoty w odniesieniu do krajów
    unii europejskiej, do której - z tego co wiem - niedawno przystąpiliśmy.

    > Nie, żebym jakoś miłował TP S.A., ale nie wiesz, o czym piszesz; jak
    > oczekujesz gwarancji naprawy łącza w ciągu kilku godzin, musisz za coś
    > takiego zapłacić pieniądze wielokrotnie większe niż cena iDSL-a...

    Bez urazy, ale jesteś właśnie przykładem osoby, o jakiej napisałem powyżej.
    Lepiej machnąć ręką i mówić wszystkim, że tak już musi być.
    A jak nie chcesz długotrwałych awarii, zapłać więcej :)
    A jak chcesz Pan auto co zapala na mrozie to dokup Pan pakiet Freeze :)

    Wybacz, ale nadal pozostanę niezadowolonym klientem, bo niezadowolenie
    jest motorem postępu. Może dzięki takim zgłoszeniom jak moje TPSA zwróci
    większą uwagę na jakość swoich usług. Może tak, a może nie.
    Pewne jest natomiast to, że jeśli wszyscy przyjmą Twój tok rozumowania,
    to ta i inne firmy nigdy nie poprawią jakości swoich usług i pod względem
    informatycznym Europie na pewno nie dorównamy. A ja bym chciał, żeby
    tak się stało, w końcu sam z tych usług korzystam "dzień w dzień".

    Widzę, że wątek zmierza w niepotrzebne advocacy, więc proponuję EOT,
    nie mam zamiaru walczyć z wiatrakami.

    --
    Tomasz Polus