  • 11. Data: 2012-11-20 23:39:40
    Temat: Re: baterie do Nokii na allegro
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 21:56:54 +0100, Piotrek napisał(a):
    > Nie są na wyrost. Testowałem. Baterie za 15 zł z hologramem Nokii
    > oryginalne są, ale... trzymają połowę tego co powinny. Pomimo reklamacji i
    > dwukrotnej wymiany baterii, żadna nie chciała trzymac parametrów i czasu
    > czuwania. Ostatecznie kupiłem oryginała w punkcie Nokia Care i dopiero ta
    > trzyma tyle co oryginalna. Na marginesie Nokia Care właśnie po oględzinach
    > baterii z Allegro stwierdziła, że baterie może i oryginalne są, ale
    > regenerowane i dlatego nie chcą parametrów trzymać.

    To znaczy co - ktos rozbiera oryginalne baterie i wymienia ogniwa,
    zachowujac oryginalny hologram, czy tylko jakos elektrochemicznie
    "regeneruja", a Nokia nie jest w stanie powiedziec ze to numer seryjny
    sprzed 5 lat ?

    J.

  • 12. Data: 2012-11-21 21:03:25
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 23:39:40 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > zachowujac oryginalny hologram, czy tylko jakos elektrochemicznie
    > "regeneruja", a Nokia nie jest w stanie powiedziec ze to numer seryjny

    W to - to już nie wnikałem. Ale pokazałem w Nokia Care taką baterię
    nokiowską z allegro i tam sprawdzil jakieś jej numery po czym stwierdzili,
    że to oryginał, ale na 99% regenerowany. Daty baterii mi nie powiedzieli. A
    jak to regenerują też nie wnikałem.

  • 13. Data: 2012-11-26 14:06:26
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

    > Córze padła bateria w Nokii 2720 więc patrzę na allegro a tam same
    > "oryginały" z hologramami w blistrach, tylko ... cena 14zł ???
    > Czy ja dobrze rozumuję, że wszyscy sprzedają chińskie podróbki.
    > Sorry, były dwie aukcje z bateriami z polskiej dystrybucji za ok 90zł.

    Polecam film RYNEK PODRÓBEK z canal + :)

    min o bateriach jest,
    wyglada na to, ze mozna legalnie sprowadzać podrobiony towar i sprzedawać
    skoro nokia nie ma nic przeciwko

  • 14. Data: 2012-11-29 09:07:39
    Od: Jarosław Kuter <k...@g...com>

    On 26 Lis, 14:06, "AT" <T...@w...plw> wrote:

    > Polecam film RYNEK PODR BEK z canal + :)
    >
    > min o bateriach jest,
    > wyglada na to, ze mozna legalnie sprowadza podrobiony towar i sprzedawa
    > skoro nokia nie ma nic przeciwko

    Czy zalew podróbek nie dotyczy przypadkiem również telefonów Nokii?
    Chciałem sobie kupić świetną 6303i i 90% nowych telefonów na allegro
    to dostawa bezpośrednio z Chin. Nokia chyba rzeczywiście już jest na
    wykończeniu skoro jej zwisa, że ją tak podrabiają.

    Kuternochal

  • 15. Data: 2012-11-29 15:30:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Jarosław Kuter <k...@g...com> wrote:

    > Czy zalew podróbek nie dotyczy przypadkiem równie| telefonów Nokii?
    > ChciaBem sobie kupi [wietn 6303i i 90% nowych telefonów na allegro
    > to dostawa bezpo[rednio z Chin. Nokia chyba rzeczywi[cie ju| jest na
    > wykoDczeniu skoro jej zwisa, |e j tak podrabiaj.

    Dlaczego zakladasz ze jak cos wysyla z Chin to musi to byc podrobka?
    Moze jakis sprzedawca kupil hurtowo legalne sluchawki i sprzedaje je w
    detalu?

  • 16. Data: 2012-11-29 17:10:06
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Dlaczego zakladasz ze jak cos wysyla z Chin to musi to byc podrobka?
    > Moze jakis sprzedawca kupil hurtowo legalne sluchawki i sprzedaje je w
    > detalu?

    Bo cena jest bardzo podejrzanie niska.
    To samo dotyczy telefonów Motoroli z klapką, np. K1 - wszystkie tanie i
    z Chin. Nie wiem, czy podróbki czy odnawiane czy oryginały (ale skąd
    one?). Strach kupić...

  • 17. Data: 2012-11-29 22:18:27
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Skylla <s...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > Chin. Nie wiem, czy podróbki czy odnawiane czy oryginały (ale skąd one?). Strach

    Jestes przyzwyczajony po prostu do haraczu jaki sobie wołaja polscy
    handlarze majacy po 200-300% prowizji to ci sie wydaje ze podejrzanie
    tanio.

  • 18. Data: 2012-11-29 23:08:12
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2012-11-29 22:18, Pszemol pisze:

    > Jestes przyzwyczajony po prostu do haraczu jaki sobie wołaja polscy
    > handlarze majacy po 200-300% prowizji to ci sie wydaje ze podejrzanie
    > tanio.

    A Ty wiesz na pewno, że są to nowe oryginalne produkty, tak?

  • 19. Data: 2012-11-30 00:22:43
    Od: atm <...@v...pl>

    >>> Chin. Nie wiem, czy podróbki czy odnawiane czy oryginały (ale skąd

    > A Ty wiesz na pewno, że są to nowe oryginalne produkty, tak?

    Wszystko sie zgadza: kupil tanio, zadowolony jest z systemu
    operacyjnego, szklo sie nie tlucze, nie gubi zasiegu:
    http://www.callingallgeeks.org/2769/buy-iphone-4-clo
    ne-from-china-for-85/

  • 20. Data: 2012-11-30 14:16:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Skylla <s...@n...op.pl> wrote:

    > A Ty wiesz na pewno, że są to nowe oryginalne produkty, tak?

    Nie, pewny nie jestem... Zwracam Ci tylko uwage na fakt, ze ceny detaliczne
    sa 4-10 razy wieksze od kosztow produkcji tych przedmiotow.