    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: białe kropki na wideo
    Date: Sat, 08 Aug 2015 09:15:45 +0200

    P.Sperling pisze tak:

    > Najprawdopodobniej "gorące piksele" - bo matryce aparatów
    > fotograficznych generalnie nie są najlepszym rozwiązaniem do
    > kręcenia filmów. Najlepiej to sprawdzić zostawiając aparat w
    > spokoju przez 24 godziny, włożyć aparat do lodówki na jakieś 2-3
    > godziny (tak aby ochłodzić go do tych 6-8 stopni) i wtedy nakręcić
    > krótki filmik w ciemnej scenerii. Jak to zjawisko nie wystąpi to
    > właśnie to były hot piksele. Jeśli wystąpi - to są martwe piksele.
    >
    > Skądinąd wybrałeś sobie wszystkie warunki do ujawnienia hot pixels
    > - ciemna sceneria, dłuższy filmik i rozgrzana matryca - jak nic
> [...]

    Robiłem dziś w nocy jeszcze kilka prób. Widzi mi się, że mam jedną dużą
    kolorową kropkę na stałe (pal licho) a zgraja białych mniejszych kropek
    pojawia się i znika w czasie nagrania 4 x 17 minut. Wydaje mi się, że
    pojawianie ich prowokują wybuchy światła na scenie i potem bledną.

    To teraz co kupić do 1000zł heavy duty zeby nie mieć kolegów hot?
    Bardzo pasuje mi uchwyt "aparatowy" Nienawidzę kamerowego wyłamującego
    nadgarstek.

    --
    Piter

    Let me see your war face.