  • Data: 2005-09-20 13:05:10
    Temat: Re: chello 1Mbps
    Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kajetan Staszkiewicz pisze:

    > No jasne! Aż miło popatrzeć, jak pakiety na uczelnię przez Telię idą...

    Aha, czyli nie korzystałeś. Fakt, ze do niektórych hostów ruch idzie
    przez routery Telii, ale co z tego, gdy pingi i tak kształtują się na
    poziomie 10-30 ms? Wątpię, żeby ping 10 ms był możliwy do uzyskania
    gdyby pakiety fizycznie szły via zagranica. Ale OK, dostep do serwerów
    uczelnianych niekoniecznie jest idealny, tez bym wolał gdyby mieli
    śliczne peeringi (chociaż ze znakomitą większością da się uzyskać
    maksymalne transfery). Natomiast routing do całej reszty jest naprawdę
    dobry, z TPNET-u sa bardzo równe pingi, szczególnie pozytywnie wypada
    zagranica -- bez problemu uzyskuje się 30 ms do, np. holandii, czy ze 40
    do portugalii, nieraz też widziałem ~120 ms z zachodniego wybrzeza USA.
    No i niezawodność -- 2 miesiące temu zaczałem monitorować moje
    łącza i internetdsl osiąga dostępność na poziomie zdecydowanie powyżej
    99.5% w skali miesiąca.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl