  • Data: 2011-11-22 14:22:24
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22.11.2011 de Fresz <d...@N...pl> napisał/a:

    > Oj tam oj tam, raptem jakieś 450 tys. ludzi. Ino zwolnienie darmozjadów
    > zepsuje rządowi statystyki bezrobocia. No i spora część łapie się pod
    > służbę cywilną, a wtedy to już nie tak hop siup wykopać.

    Niestety to bardzo optymistyczne podejście do danych. W praktyce
    niestety trzeba doliczyć wszystkie teoretycznie działające na wolnym
    rynku firmy specjalizujące się w szeroko pojętych usługach dla
    administracji, oraz te których jedynym zajęciem jest wspomaganie
    obywateli i głównie przedsiębiorców w odpowiednim wykonywaniu przepisów
    czy innych dyrektyw. Można też doliczyć do tego stanowiska z zwykłych
    firmach istniejące tylko ze względu na przepisy. I mamy tą mało
    konkurencyjną gospodarkę.

    > I że jeszcze więcej przepisów i regulacji, aby ta armia miała czego
    > pilnować, służy ogólniepojętemu "dobru społecznemu". Ja tam czekam na
    > ustawę, która prawnie usankcjonuje zakaz bycia głupim. Wtedy dopiero
    > będzie dobrze.

    Oj tam, pesymista jesteś, może stanowiący prawo uchwalą że wszyscy mają
    być piękni, młodzi i bogaci. Wtedy będzie jeszcze lepiej.

    --
    kakmaratgmaildotcom