  • Data: 2011-11-22 16:52:21
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    ***"Nikanor" Mam żonę, dziecko, dom i na dodatek wszyscy zdrowi. Mam dwie
    ręce i głowę do pracy i nie muszę się bać wojny. Jestem zatem szczęśliwy i
    dynda mi co mówi TVN oraz różni malkontenci.

    Cieszy ze sa wsrod nas tacy ktorzy pomimo totalnej penetracji przez panstwo
    sa zadowoleni.
    Nie martwi ich fakt ze pomimo comiesiecznego obciazenia przez US,ZUS i mase
    innych jeszcze grosz im w kieszeni zostaje. Nie wazne ze nie maja co liczyc
    na emeryture ew dostana grosze
    Po prostu lubia byc dymani...
    Bede zgadywal - jestes ksiedzem???

    Tytus