  • 11. Data: 2012-07-20 17:42:44
    Temat: Re: co jest najfajniejsze w programowaniu
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 20 Jul 2012 13:46:33 +0200, "AK" <n...@n...com> wrote:

    >To, za co najwiecej placili
    >
    >AK

    Tez zgoda

    A.L.

  • 12. Data: 2012-07-20 21:52:56
    Temat: Re: co jest najfajniejszego w programowaniu?
    Od: " fir" <f...@N...gazeta.pl>

    > osobliwe, a gdzie jest true shool ? :0

    true school czyli programowanie dla programowania

  • 13. Data: 2012-07-20 23:16:06
    Od: Janko Muzykant <u...@g...pl>

    " f.i.r" <f...@W...gazeta.pl> writes:

    > Co jest najfajniejszego w programowaniu?

    Sława, pieniądze, kobiety... :)

    M.

  • 14. Data: 2012-07-21 00:21:22
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-20, f.i.r <f...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Co jest najfajniejszego w programowaniu?

    Laski i podziw znajomych...

    pozdrawiam,
    PK

  • 15. Data: 2012-07-21 05:52:08
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia 20 Jul 2012 22:21:22 GMT, PK napisał(a):

    > Laski i podziw znajomych...
    >
    > pozdrawiam,
    > PK

    Łaski? U kogo, u znajomych?

  • 16. Data: 2012-07-21 17:49:03
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik " f.i.r" <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Co jest najfajniejszego w programowaniu? Rozni ludzi na pewno

    debugowanie i profilowanie

  • 17. Data: 2012-07-21 19:16:02
    Od: " fir " <f...@N...gazeta.pl>

    Borneq <b...@a...hidden.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " f.i.r" <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > debugowanie i profilowanie

    mi debugowanie, o ile pamietam, nie sprawia specjalnej frajdy
    (raczej mnie wnerwia ;-) natomiast profilowanie ewentualnie moze
    byc troche fajne

  • 18. Data: 2012-07-21 21:45:33
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik " fir " <f...@N...gazeta.pl> napisał:

    > mi debugowanie, o ile pamietam, nie sprawia specjalnej frajdy

    Fir k.. m.... :(
    To byl: ZART/IRONIA/SARKAZM !!!

    AK

  • 19. Data: 2012-07-21 22:09:46
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Saturday, July 21, 2012 8:45:33 PM UTC+1, AK wrote:
    > Użytkownik &quot; fir &quot; &lt;f...@N...gazeta.pl&gt; napisał:
    >
    > &gt;&gt; &gt; Co jest najfajniejszego w programowaniu? Rozni ludzi na pewno
    > &gt;&gt;
    > &gt;&gt; debugowanie i profilowanie
    > &gt;
    > &gt; mi debugowanie, o ile pamietam, nie sprawia specjalnej frajdy
    >
    > Fir k.. m.... :(
    > To byl: ZART/IRONIA/SARKAZM !!!

    Hmm, to jest lepsze niz test Turinga.

    RW

  • 20. Data: 2012-07-21 23:16:06
    Od: " f.i.r" <f...@N...gazeta.pl>

    AK <n...@n...com> napisał(a):

    > Fir k.. m.... :(
    > To byl: ZART/IRONIA/SARKAZM !!!

    poczucie humoru jest subiektywna sprawą, jako zart ten tekst jest
    mz troche przymulastym jesli potraktowac powazniej to jest lepiej
    - a moje pytanie jest naprawde dobre uwazam