  • 11. Data: 2011-01-20 19:55:19
    Temat: Re: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-01-20 16:43, jerzu pisze:

    > 2 mld. to jest koszt samych robót, bez wykupu gruntu.

    A to nie wiedzialem ze to tylko z robocizne.. :)

  • 12. Data: 2011-01-20 20:12:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 19:36:39 +0100 osobnik zwany pm wystukał:

    > bo zapewne były warunki wstępne dla przystępujących takie żeby odcedzić
    > "nieuczciwą" konkurencję

    pokażesz je? czy tylko tak sobie pieprzysz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2011-01-20 20:12:34
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tego jest mniej więcej tyle, ile na 90-km autostradzie A2, więc argument
    > chybiony. Sądzę że raczej przekłądanie instalacji oraz ceny działek.
    > Tomek

    A gdzie na A2 miales chocby taki odcinek linii kolejowej przebudowywany
    ?

    PZDr
    Adam

  • 14. Data: 2011-01-20 20:19:32
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bo jakos skumac nie moge ... zloto kladli pod ukradziony tluczen czy jak ?

    Też nie wiem i też wydaje mi się drogo.
    Spojrzalem do cennika i tak:

    najdłuższy most transoceaniczny świata - między Szanghajem i Ningbo,
    stawiany w skrajnie arcytrudnych warunkach morskich ma 36 km długości.
    Mostem biegnie 6 pasowa trasa szybkiego ruchu.
    Trwałośc gwarantowana (!!!) to 100 lat. Koszt budowy (ostateczny) to 770
    mln funtów brytyjskich - w tym podwodne prace kesonowe na średniej
    głębokości 100m.
    Z prostego rachunku 770/36=21,4 mln funtów za kilometr. Żeby nie
    komplikować, licząć po ca. 5 zl za funt wychodzi mi jakieś 100 mln PLN za
    kilometr tej ekstremalnej kanstrukcji budowlanej.
    Za 2 mld zł byłoby tego mostu 20 km. A jest 10 km drogi.

    --
    Max

  • 15. Data: 2011-01-20 20:39:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 20:19:32 +0100 osobnik zwany Max_P
    wystukał:

    > Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Też nie wiem i też wydaje mi się drogo. Spojrzalem do cennika i tak:

    ale jego wykonawca nie wystartowł w tym przetargu.
    Wiesz jak działają przetargi publiczne?

  • 16. Data: 2011-01-20 20:44:55
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał

    > ale jego wykonawca nie wystartowł w tym przetargu.
    > Wiesz jak działają przetargi publiczne?

    Pewnie nie miał wystarczających kwalifikacji.

    --
    Max

  • 17. Data: 2011-01-20 20:52:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 20:44:55 +0100 osobnik zwany Max_P
    wystukał:

    następny co pieprzy bo mu się wydaje.

  • 18. Data: 2011-01-20 21:08:56
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > następny co pieprzy bo mu się wydaje.

    Jesteś dziwnie agresywny w stosunku do przedmówców. Może łaskawie oświecisz
    wszystkich, jaka jest prawda (jaśli ją znasz).
    Chętnie też posłuchamy jak wygladają (nie jak powinny wyglądać) przetargi na
    takie prace.
    WOJO

  • 19. Data: 2011-01-20 21:19:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 21:08:56 +0100 osobnik zwany WOJO wystukał:

> [...]
    > oświecisz wszystkich, jaka jest prawda (jaśli ją znasz). Chętnie też
    > posłuchamy jak wygladają (nie jak powinny wyglądać) przetargi na takie

    prosto . trzeba spełnić wymogi wpłacić wadium i złozyć ofertę.
    Samo opracowanie oferty na taki przetarg kosztuje ogromne pieniądze i
    lepiej żebyś był pewien, że jesteś w stanie to zrealizować. Inaczej grozi
    Ci wykluczenie na 5 lat z przetargów publicznych.

  • 20. Data: 2011-01-20 21:34:53
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w> prosto . trzeba spełnić wymogi
> [...]

    > lepiej żebyś był pewien, że jesteś w stanie to zrealizować. Inaczej grozi
    > Ci wykluczenie na 5 lat z przetargów publicznych.

    Jaaa cieee suuneee!

    --
    Max