  • Data: 2014-09-01 16:20:24
    Temat: Re: co mi umiera w kompie?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2014 16:15, R.e.m.e.K pisze:

    > Moze za niskie napiecie na RAM i/lub CPU. Takie ma to objawy.

    wszystko w biosie domyślne, działa dłużej niż 3 lata bez awarii.
    choć nie do końca. są dni, raz na 200 uruchomień, że komp po wciśnięciu
    power, działa przez pół sekundy i gaśnie. nie reaguje wtedy na power.
    pomaga wyłączenie prądu (łatwo bo mam upsa) i załączenie prądu. wtedy
    wstaje bez zająknięcia. Za taki stan był obwiniany zasilacz, więc został
    wymieniony, ale te objawy nie zniknęły. tyle że jest to zjawisko
    sporadyczne i mało uciążliwe

    ToMasz