  • 31. Data: 2011-04-07 10:45:37
    Temat: Re: co wy z tymi telefonami??
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-04-07 10:24, Cavallino pisze:

    > A ten znowu swoje "w mieście".
    > Pisałem wyraźnie że mowa o terenie niezabudowanym?

    Ależ ograniczenia prędkości na drogach nie będących autostradami poza
    obszarem zabudowanym na zachód od Odry i na południe od Tatr jak
    najbardziej występują. I to dokładnie z tego samego powodu np. jakieś
    skrzyżowanie za zakrętem. Owszem - mają tam więcej autostrad, ale i tam
    część ruchu tranzytowego odbywa się poza nimi.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 32. Data: 2011-04-07 11:05:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Ależ ograniczenia prędkości na drogach nie będących autostradami poza
    > obszarem zabudowanym na zachód od Odry i na południe od Tatr jak
    > najbardziej występują.

    Oczywiście.
    Zazwyczaj takie jak pisałem - jak się nie dostosujesz to wylecisz.
    W Polsce - "jak się nie dostosujesz do liczby na znaku pomnożonej przez 2
    albo i 3, to wtedy wylecisz".

  • 33. Data: 2011-04-07 11:06:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > obszarem zabudowanym na zachód od Odry i na południe od Tatr jak
    > najbardziej występują. I to dokładnie z tego samego powodu np. jakieś

    Drogi tranzytowe mają być bezkolizyjne.
    Koniec, kropka, nie obchodzi mi ile diet trzeba na to (p)osłom zabrać.

  • 34. Data: 2011-04-08 13:35:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Apr 2011, Cavallino wrote:

    > Drogi tranzytowe mają być bezkolizyjne.
    > Koniec, kropka, nie obchodzi mi ile diet trzeba na to (p)osłom zabrać.

    Trzeba zwiększyć ilość posłów.
    Bo tak to za mało wyjdzie (z diet).

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2011-04-11 02:20:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" inhdu0$dd0$...@i...gazeta.pl

    > A wielu zapomina, że blokowanie zwiększa drastycznie liczbę niebezpiecznych
    manewrów jakim jest wyprzedzanie.

    Oni nie zapominają tego. Pamiętają doskonale, ale blokują
    właśnie w tym celu, aby było luźniej. ;) Jeśli już czegoś
    nie biorą pod uwagę (albo o czymś zapominają) to tego, że
    mogą dokonać autoeliminacji czasie takiego blokowania. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2011-04-11 09:11:17
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-04-07 09:18, J.F. pisze:

    > No nie, taki kraj to tylko jeden.

    I to nie cały - podobno już tylko w około 1/3...