    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: codzienne telefony z zaproszeniami w TP
    Date: Thu, 5 Feb 2009 12:36:37 +0100

    > [dzyń-dzyń]
    > -- Tu TLS Group, czy zechce pan poświęcić nam chwilę czasu?
    > -- Na początku chciałbym się dowiedzieć, skąd państwo mają mój numer
    > telefonu.
    > -- Został wylosowany przez program komputerowy.
    > -- To ja bym radził nie żałować pieniędzy i zlecić napisanie od nowa
    > tego programu komuś, kto na tym się zna. To niemożliwe, by do próbek
    > ciągle wybierany był mój numer. Zapewne macie tam jakiś marny
    > pseudolosowy algorytm, który wciąż trafia w mój numer, a inne nawet
    > nie mają szans.

    Ja zawsze mówię, że pomyłka.
    Niewiele pomaga. Chyba nie mają opcji EDYCJI bazy lub nawet wstawienia tam
    flagi typu "numer nieaktualny".
    Ciekawe co by napisali gdyby im się odezwała gadułka że NMTN.
    Może nic nie mogą ci ankieterzy - oni po prostu NA RAZIE są jedynym
    niezastępowalnym ogniwem w tej maszynie.
    Muszą jakoś rozsądnie reagować na różne warianty a tego komputer na razie
    nie potrafi (dobrze) robić.

    > Właśnie przeczytałem w gazecie, że ci sami zbadali, że ludzie nie
    > lubią Kaczyńskiego. A nawet obu, tylko jednego trochę bardziej.

    "Próbę przeprowadzono na reprezentatywnej grupie dorosłych
    respnentów....wychodzących z siedziby Gazety Wyborczej". :-)
    vari