  • 41. Data: 2010-09-18 10:38:18
    Temat: Re: Pasagon - "nowy" polski samochód
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 17 Wrz, 22:32, Marcin Jan <t...@g...pl> wrote:

    > BTW dlaczego Lubliny gwiżdżą? Może przypadek ale ostatnio co mijam na
    > trasie Lublina to słuchać jak pogwizduje, wydech? most? czy inny czort?

    Most, panie, most...

    Jk

  • 42. Data: 2010-09-20 10:36:46
    Temat: Re: [crosspost] Pasagon - "nowy" polski samochód
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 17 Sep 2010 17:36:51 +0200, Koziołek napisał(a):

    > Wazelina za rozbawienie. Nazwa jest chyba skrótem od paskudny wagon ;-/
    > Polak to potrafi...

    Ee tam, że niby paskudny?... Urodą nie błyszczy, ale tego typu pojazdy nie
    mają błyszczeć tylko przewozić sprzęt/towar/ludzi, ot co!
    Jeśli będzie godnie spełniać swoją rolę, to i sprzedaż będzie, bez względu
    na nazwę czy linię karoserii. A polska produkcja wspiera polski budżet,
    więc należy się cieszyć że coś nowego będziemy produkować :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 43. Data: 2010-09-20 12:01:34
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-18 00:19, Lort pisze:
    > Kto: Koziołek Gdzie: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    > Kiedy: 17 wrzesień 2010, 19:58:59

    > Oby tylko reflektorek nie wypadł temu autu.

    Czyzby wypuscili go w jakas okragla, np.21-sza rocznice? ;)

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 44. Data: 2010-09-20 12:17:31
    Od: Gall <o...@j...anonimem>

    On Mon, 20 Sep 2010 10:36:46 +0200, Kapsel wrote:

> [...]
    > nazwę czy linię karoserii. A polska produkcja wspiera polski budżet,
    > więc należy się cieszyć że coś nowego będziemy produkować :)

    W sumie racja, ważniejsza z pewnością jest np. trwałość blach, którą
    ostatnie samochody z Lublina nie grzeszyły.

    --
    Grzesiek

  • 45. Data: 2010-09-20 15:02:42
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 18.09.2010 10:38, JohnyK pisze:
    > Most, panie, most...

    Czyli jednak polska myśl technologiczna zatrzymała się na polonezie.
    Co do pięknego Pasagona to powinni go razem z niedoszłym Clickiem*
    produkować, była by świetna para polskich brzydali o różnym przeznaczeniu.

    * http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2003031
    3/REGION/103130035

  • 46. Data: 2010-09-20 15:13:02
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 20.09.2010 12:17, Gall pisze:
    > W sumie racja, ważniejsza z pewnością jest np. trwałość blach, którą
    > ostatnie samochody z Lublina nie grzeszyły.

    Słabe blachy, wyjące mosty, toporna i brzydka konstrukcja. Czyli od
    ponad 30 lat nic się nie zmieniło. Powinni wznowić produkcje Żuka.
    Technologia i design na miarę polskiego przemysłu motoryzacyjnego, no i
    był by jeszcze tańszy.

  • 47. Data: 2010-09-20 15:17:14
    Od: Excite <n...@n...pl>

  • 48. Data: 2010-09-20 16:55:51
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    złoty wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=mfMGGXBJaxA&feature=r
    elated

    Z mordy to całkiem jak ten nowy nissan juke ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 49. Data: 2010-09-20 16:58:32
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    woohoo wrote:

    > Samochód = Samogon. Popieram, że byłoby idealnie. :)

    Perfekcyjne.
    Samochód - sam chodzi.
    Samogon - sam goni.

    Czyli lepszy ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 50. Data: 2010-09-20 17:28:30
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Czemu to jest takie PASKUDNE? Doslownie jak jakas karykatura samochodu
    wyglada... Juz oryginalny Lublin jakos sie bardziej kupy trzymal.
    Ja nie wiem, czy to tak trudno zaplacic jakiemus projektantowi i pozniej
    tluc te blachy z szablonu?
    I ten emblemat... no masakra pan Czesio(ten od skręcania karoserii)
    namalowal chyba w paincie.

    Niestety, ale wychodzi polskie dziadowskie podejscie.