  • Data: 2017-01-03 21:12:37
    Temat: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-03 o 18:44, Cavallino pisze:

    > Zależy gdzie.
    > W LG działa to lepiej niż w kompie.
    > Możesz wybrać jaki plik używasz, jaką ma mieć stronę kodową, zmienić
    > synchronizację względem obrazu, kolor i wielkość liter, chyba nawet
    > czcionkę.
    > I to wszystko we wbudowanym odtwarzaczu.
    > Fakt - nie sprawdzałem jak to wygląda przez wifi, ale nie używam tego
    > patentu, wolę zrzucić na hdd, którego tv nie zawłaszczył i mogę go
    > współdzielić.

    Mam Samsunga serii H6400 i DLNA także działa super. Za źródło robi tani
    dysk sieciowy Zyxela i problemów nie mam ani z filmami ani z napisami.
    Dźwięk z TV leci do amplitunera kina domowego. Kino po DLNA sobie muzykę
    z kolei ciągnie, plus radia internetowe.
    Nie wyobrażam sobie kolejnego pudełka z kolejnym pilotem do odtwarzania
    filmów.

    --
    Irokez