  • Data: 2015-03-27 14:41:16
    Temat: Re: cyfryzacja klisz 36mm
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek <m...@p...com> napisał(a):

    >Jeżeli zdjęcia wnętrz oświetlonych żarówkami wychodzą prawidłowo, to
    >jest problem z odwracaniem kolorów. Zwłaszcza że barwniki się
    >zestarzały. Może to Ci pomoże:
    >http://www.dfv.pl/szkola-zaawansowani-foto.html?id=
    430

    Tam podswietlaja swiatlem halogenowym, musze kupic taka zarowke i przetestowac.
    Ale chodzilo mi tez po glowie, to co napisales, ze mogly sie zestarzec barwniki.
    Tasmy co prawda lezaly w ciemnosciach, ale to jdnak szmat czasu. Nie mam wiedzy, jak
    to wplywa na reprodukcje kolorow, ale jakis wplyw na pewno ma.

    Dzieki.