  • 41. Data: 2019-01-03 12:19:52
    Temat: Re: czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
    Od: karol <k...@g...com>

    bezpiecznik 8 wyjety, a co najlepsze wyjałem bezpiecznik od radia i
    wskazanie podskoczyło do ok 2... ehhh

  • 42. Data: 2019-01-03 12:37:29
    Od: karol <k...@g...com>

    a moze przez to ze samochodu nie zamykam i cos sie nie wylacza ?

  • 43. Data: 2019-01-03 12:37:56
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 03 Jan 2019 11:53:19 +0100, karol wrote:
    > Wyskakuje 0,28

    No to albo coś cię doi non-stop, albo nie odczekałeś wystarczająco i
    wszystkie obwody jeszcze nie przeszły w tryb uśpienia. Czy po np. 15
    minutach dalej pokazuje 0.28?

    Aby ustalić który obwód doi, pozostaje wyciągać kolejno bezpieczniki, ale
    to koledzy już napisali.

    Mateusz

  • 44. Data: 2019-01-03 12:41:40
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 03 Jan 2019 12:37:29 +0100, karol wrote:

    > a moze przez to ze samochodu nie zamykam i cos sie nie wylacza ?

    może tak być. teraz już wiesz jak testować - więc wykonaj test przy
    zamkniętym aucie (kilka-kilkanaście minut) oraz przy otwartym.

    Mateusz

  • 45. Data: 2019-01-03 12:45:26
    Od: karol <k...@g...com>

> [...]
    > minutach dalej pokazuje 0.28?
    >
    > Aby ustalić który obwód doi, pozostaje wyciągać kolejno bezpieczniki, ale

    przyczepiłem sonde(kable do miernika) izolacja i czekam, zobaczymy czy
    spadnie, a jak nie to bede wyjmował bezpieczniki

  • 46. Data: 2019-01-03 12:47:45
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2019-01-03 o 12:45, karol pisze:

    > przyczepiłem sonde(kable do miernika) izolacja i czekam, zobaczymy czy
    > spadnie, a jak nie to bede wyjmował bezpieczniki

    ooo po 10 minutach spadło do 0,06 :)

  • 47. Data: 2019-01-03 13:23:50
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > może tak być. teraz już wiesz jak testować - więc wykonaj test przy
    > zamkniętym aucie (kilka-kilkanaście minut) oraz przy otwartym.

    Tylko sobie okno zostaw otwarte w razie czego :)

    --
    Irokez

  • 48. Data: 2019-01-03 13:36:35
    Od: karol <k...@g...com>

    kurcze skacze od 0,04 do 0,07 moze tak byc ?

  • 49. Data: 2019-01-03 13:54:44
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 03 Jan 2019 12:47:45 +0100, karol wrote:

    > ooo po 10 minutach spadło do 0,06 :)

    Czyli 1.5Ah dziennie. Znaczy 2-3 tygodnie samochód powinien być w stanie
    wytrzymać bez doładowania.

    No to akumulator do wymiany. I układ ładowania do sprawdzenia na wszelki
    wypadek - wystarczy odpalić samochód i wpiąć miernik równolegle do
    akumulatora w pozycji pomiaru napięcia (uwaga - czerwony kabel trzeba
    wcześniej przepiąć w drugą dziurkę, inaczej będzie bum!). Napięcie
    powinno być w okolicach 13.8 - 14.4V. Jeśli jest poza zakresem, to
    elektryka na warsztat.

    Mateusz

  • 50. Data: 2019-01-03 14:25:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karol" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >kurcze skacze od 0,04 do 0,07 moze tak byc ?

    Moze - jedno czy drugie - dosc malo, choc jednoczesnie dosc duzo - co
    pare dni warto jednak przejechac kawalek autem.

    A swoja droga ciekawe co to tak skacze, auto wylaczone powinno byc
    dosc stabilne.

    Telefon ?

    J.