  • 1. Data: 2019-01-01 13:47:09
    Temat: czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
    Od: karol <k...@g...com>

    czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
    bo raz na 3 tygodnie musze doładowac - krotkie trasy i spada napiecie
    aku do ok ok 12

  • 2. Data: 2019-01-01 14:19:06
    Temat: Re: czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Jan 2019 13:47:09 +0100, karol napisał(a):

    > czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?

    Nie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2019-01-01 16:08:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 stycznia 2019 13:47:47 UTC+1 użytkownik karol napisał:
    > czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
    > bo raz na 3 tygodnie musze doładowac - krotkie trasy i spada napiecie
    > aku do ok ok 12

    Masz albo padnięte aku albo coś nie tak z ładowaniem w aucie
    Auto mojej żony jeździ od poniedziałku do piątku rano 3 km i po południu 3km
    Sobota niedziela nieużywane I tak już prawie rok
    Aku doładowywać póki co nie musiałem

  • 4. Data: 2019-01-01 16:40:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-01-01 o 16:08, Kris pisze:

    > Masz albo padnięte aku albo coś nie tak z ładowaniem w aucie

    Popieram
    Też robię gównotrasy i nigdy nie doładowywałem. Nawet jak miałem 2.4JTD
    który niby więcej wymaga bo diesel a spokojnie na 8-letniej Varcie
    Silver 45Ah zimą jeździł.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2019-01-01 18:04:51
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "karol" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
    > bo raz na 3 tygodnie musze doładowac - krotkie trasy i spada napiecie aku
    > do ok ok 12

    Nie, ale przeladowywanie przy tej okazji kiepskim prostownikiem owszem :)

    Pzdr

  • 6. Data: 2019-01-01 18:25:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 stycznia 2019 18:06:02 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:
    > Użytkownik "karol" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, ale przeladowywanie przy tej okazji kiepskim prostownikiem owszem :)

    Jak przecenili to kupiłem "na wszelki wypadek"bo 4dychy nie majątek.
    https://www.banggood.com/FOXSUR-12V-5A-Pulse-Repair-
    LCD-Battery-Charger-For-Car-Motorcycle-Agm-Gel-Wet-L
    ead-Acid-Battery-p-1347622.html?cur_warehouse=CN
    Myślę że będzie lepsze jak leżący w garażu stary prostownik którym faktycznie
    przeładować łatwo
    Z drugiej strony skoro nowy aku poniżej 200zł kosztuje to kolejnego nieużywanego
    przydasia będe miał

  • 7. Data: 2019-01-01 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik karol k...@g...com ...

    > czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
    > bo raz na 3 tygodnie musze doładowac - krotkie trasy i spada napiecie
    > aku do ok ok 12

    Co to znaczy krótkie trasy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 8. Data: 2019-01-01 20:35:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Jan 2019 14:19:06 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Nie.

    Zalezy jakie.
    Jak bedzie "zwykly prostownik" podlaczany na dlugo - to zniszczy.

    No i to rozladowanie tez go niszczy.

    J.

  • 9. Data: 2019-01-01 23:24:53
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 01-01-2019 o 13:47, karol pisze:
    > czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
    > bo raz na 3 tygodnie musze doładowac - krotkie trasy i spada napiecie
    > aku do ok ok 12

    Akumulator w samochodzie jest ładowany i po kilka godzin dziennie (na
    długich trasach) i to go nie niszczy. Najważniejsze, żeby rzeczywiste
    napięcie z prostownika nie przekraczało 14,4 V.

    yabba

  • 10. Data: 2019-01-02 08:23:04
    Od: karol <k...@g...com>

    naładowałem wczoraj akumulator, dzisiaj patrze i ma 12,61, a wczoraj nic
    nie jezdzony, alarm nie uruchomiony, akumlator ma rok czasu centra,
    jak stoi niejezdzony to po jakim czasie zejdzie mi np do 12,5 ?

    i przy ilu jest juz aku rozladowany ?