-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!polsl.pl!news.ic
m.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
Date: Sun, 03 Jul 2011 21:39:30 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 33
Message-ID: <iuqh3u$d94$1@mx1.internetia.pl>
References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iumqdn$coj$1@news.onet.pl>
<iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <4e0f5e92$1@news.home.net.pl>
<4e0f620c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<iunp3f$p36$1@inews.gazeta.pl>
<4e104db7$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupjgc$k80$1@inews.gazeta.pl>
<4e105376$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupm6d$2d2$1@inews.gazeta.pl>
<4e105dbc$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupms9$556$1@inews.gazeta.pl>
<4e105f5e$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupoi1$qe5$1@mx1.internetia.pl>
<4e10c284$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-168-41.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1309722558 13604 87.205.168.41 (3 Jul 2011 19:49:18 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Jul 2011 19:49:18 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4e10c284$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2381495
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-03 21:27, to pisze:
> begin Artur Maśląg
>
>> To jest nielogiczne i najwyraźniej nieprawdziwe, skoro bronisz kierowcy,
>> który widział i jednak pojechał.
>
> Bronię? Przecież napisałem kilka razy, że on też jest winny, ale zapewne
> nie wyłącznie.
Nie pierwszy raz tak próbujesz argumentować.
>> Skoro stoi rząd pojazdów i czeka na możliwość skrętu w lewo, a gdzieś
>> tam pomiędzy nimi są pasy, to jest oczywiste, że żaden z nich nie
>> zatrzymał się "w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszemu".</cite>
>> Tymczasem piesi tam byli/stali, co Twoje założenia z automatu
>> kwalifikuje jako błędne.
>
> Nie widzę związku.
Nic dziwnego.
> Była mowa o pieszych, którzy wyszli z pomiędzy aut
> oczekujących na skręt w lewo.
Naprawdę? A skąd ten wniosek? Na podstawie Twojego wyobrażenia, mimo
braku poparcia takiego schematu w faktach?
> To samo w sobie świadczy o tym, że auta
> zatrzymały się tam dużo wcześniej niż piesi postanowili przejść.
Bynajmniej, a nawet jak tak stały wcześniej to jest to nieistotne.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.07.11 22:00 to
- 03.07.11 22:02 Shrek
- 04.07.11 01:40 to
- 04.07.11 07:26 Shrek
- 04.07.11 10:22 Cavallino
- 04.07.11 10:47 Andrzej Ława
- 04.07.11 11:10 szerszen
- 04.07.11 16:52 to
- 04.07.11 17:34 Cavallino
- 04.07.11 17:26 Shrek
- 04.07.11 17:30 Shrek
- 04.07.11 17:43 Shrek
- 04.07.11 17:50 Cavallino
- 04.07.11 18:12 Shrek
- 04.07.11 20:01 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=