  • Data: 2009-07-03 06:48:10
    Temat: Re: czy sa takie plyty glowne - inaczej
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 02 Jul 2009 23:37:13 +0200, CeBeR
    <n...@i...pl> wrote:

    >Piszesz, jakbyś udawał że nie rozumiesz o co chodzi - nie o
    >wyeliminowanie firm które zaproponują markowe serwery robione dla mniej
    >znanych i tańszych OEMów, a takich panów Heniów, którzy obudowy
    >(Codegena czy innego I-boxa) swoich garażowych skłAdaxów opatrzą (albo i
    >nie) naklejką z logo własnej "firmy" i drą mordy o "ustawianych
    >przetargach"...

    Problem w tym że na ile stykałem sie z przetargami gdzie był wymóg
    dostarczania serwerów to małe firmy oferowały właśnei OEM-y a nei
    składaki "pana Henia". Z tej prostej przyczyny że poza dostawą samego
    sprzetu zwykle wymogi przetargu zawierja też zapisy o serwisie i
    czasie jego reakcji czego "pan Henio" zwykle spełnić nei jest w
    stanie. I to raczej z tego powodu jest darcie gęby. Natomiast co do
    Adaxa pogardliwie przez Ciebei przytoczonego to akurat na ich jakoś
    nei narzekam. Ostatnio kupiłem kilkanaście ich komputerów do pracy
    biurowej opartych na płytach z Atomem a i troche strszych chodzi OK.
    Porównywalnei z HP czy Dellami z innych zamówień.

    Zdrówko