  • 1. Data: 2010-01-12 05:41:43
    Temat: dakar 2010
    Od: AlF <s...@g...com>

  • 2. Data: 2010-01-12 10:05:52
    Temat: Re: dakar 2010
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

  • 3. Data: 2010-01-12 13:52:15
    Od: Texen <f...@...dk>

    texen

  • 4. Data: 2010-01-12 13:55:13
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-12 06:41, AlF pisze:
    > bardzo fany fotoraport:
    >
    > http://www.boston.com/bigpicture/2010/01/dakar_rally
    _2010.html

    Kiedy my sie sie doczekamy takich foto relacji na polskich portalach...
    U nas jak zwykle po lebkach i malo profesjonalnie

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 5. Data: 2010-01-12 15:19:38
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 12 Sty, 14:52, Texen <f...@...dk> wrote:

    > wyobraz sobie zjazd na moto zdj. # 12

    aha!
    pewnie nie zauwazyles ze to zdjatko jest pod katem...?

  • 6. Data: 2010-01-12 15:20:23
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-12 14:55, Michał V-R pisze:

    > Kiedy my sie sie doczekamy takich foto relacji na polskich portalach...
    > U nas jak zwykle po lebkach i malo profesjonalnie

    Wtedy, kiedy doczekamy sie imprezy sledzonej przez caly swiat i idacych
    za tym pieniedzy. Tytus o tym w innym watku pisal...

    Poza tym: zrob swoja foto-relacje, a potem narzekaj... jak zwykle

    --
    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2010-01-12 17:30:32
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Wtedy, kiedy doczekamy sie imprezy sledzonej przez caly swiat i idacych
    > za tym pieniedzy. Tytus o tym w innym watku pisal...
    >
    > Poza tym: zrob swoja foto-relacje, a potem narzekaj... jak zwykle

    Najpierw to tam trzeba pojechac, zeby to zrobic, a u nas chyba
    dziennikarzy nie brakuje, a dakar to co niby jest? Inni jakos relacje
    potrafia zrobic

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 8. Data: 2010-01-13 22:29:15
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 12 Sty, 16:19, Ditron <t...@g...com> wrote:

    > aha!
    >  pewnie nie zauwazyles ze to zdjatko jest pod katem...?

    pewnie nie do konca zwrocilem uwage...

    ale zaintrygowales mnie i przekrecilem fotke o -40 st.
    dopasowalem horyzont do poziomu smiglowca i wrzucilem tu:
    http://img40.imageshack.us/img40/9092/d1221649667rot
    ated40deg.jpg

    czy teraz juz jest lajtowo do zjazdu? dla mnie efekt niewiele sie
    zmienil.
    dalej jest czad!

    btw, podpisujemy sie!

    --
    texen

  • 9. Data: 2010-01-14 07:06:04
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Texen pisze:
> [...]
    ated40deg.jpg
    > czy teraz juz jest lajtowo do zjazdu? dla mnie efekt niewiele sie

    Tak niezły zjazd ...
    ... tym bardziej, że motocyklem z takiej "górki" i w tak piaszczystym
    terenie nie zjeżdża się z nogą na heblu tylko z otwartą przepustnicą i
    wcale się przy takim zjeździe za mocno nie rozpędzi maszyny wbrew pozorom.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 10. Data: 2010-01-14 09:38:07
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Marek B pisze:

> [...]
    > terenie nie zjeżdża się z nogą na heblu tylko z otwartą przepustnicą i
    > wcale się przy takim zjeździe za mocno nie rozpędzi maszyny wbrew pozorom.

    Nie wiem czy to o takiej górce mówił Przygoński, cytuję:

    "Pod sam koniec była wydma, która ma 800 metrów wysokości. Z niej
    zjechaliśmy na poziom morza. To był przyjemny zjazd z prędkością 100 km/h".

    KJ